Skip to main content
Vraag

Webmail app

jowantje
Forum|alt.badge.img+1

De webmail app werkt (voorlopig) weer naar behoren. Wel opgemerkt dat er nu geen melding van nieuwe mails meer binnenkomt. En dit ondanks de instellingen (die niet gewijzigd zijn)… Nog iemand problemen mee?

12 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 20 juni 2025

@jowantje Tot nu toe hebben we hier geen andere klachten over ontvangen. Kan je de meldingen eerst eens af zetten en daarna terug inschakelen ? Geeft dit een verschil ? 

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 21 juni 2025

Ik heb net hetzelfde probleem! Dat is nu al 4 weken dat mijn mails niet meer automatisch binnen komen, ik moet telkens mijn smartphone aanzetten, mailbox openen en handmatig binnen trekken... al mijn instellingen staan correct (gecheckt in proximus winkel), app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geprobeerd via WiFi en 4G, geen verandering.. Heb proximus mailbox, Gmail en outlook op mijn vaste pc, allemaal gesynchronseerd en overal hetzelfde probleem. Heb al elke week naar de technische dienst gebeld en niemand kan dit blijkbaar opgelost krijgen.... al weken moet ik om het kwartier of half uur mijn gsm aanleggen, mailbox openen om zo te zien of dat ik ondertussen al mails heb gekregen, als dit nog langer blijft duren zal de enigste oplossing voor mij zijn om te veranderen van provider!

Martin
  • 34067 reacties
  • 21 juni 2025

Of in plaats van Webmail te gebruiken op je laptop/pc het gratis mailprogramma “Thunderbird” (→ Thunderbird) gebruiken, Dat werkt nog altijd erg goed bij mij.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 21 juni 2025

@HadewychT Meldingen af en terug aan gezet. Geen verschil. Nochtans werkte dit vroeger wel. Bij mij hetzelfde probleem als bij Frank389. De mails komen alleen binnen als ik ze handmatig binnen trek...

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 21 juni 2025

Ik heb al vanalles geprobeerd en niets helpt, de eerste week zei iemand van de technische dienst dat het probleem gekend was en dat ze er mee bezig waren. Een week later nog steeds hetzelfde probleem, weer gebeld naar de tech. dienst en deze operator wist helemaal niet dat dit probleem gekend was, laat staan dat het zou opgelost worden of zijn, ik heb het gevoel dat ze mij gewoon aan het lijntje houden en dat er weinig of niets word gedaan om dit probleem opgelost te krijgen. Ondertussen al 4 keer gebeld en ik sta nog even ver als dag 1... is dit de toekomstige service dat proximus aan zijn vaste klanten levert, dan hoeft het voor mij niet meer, ik wacht nog max.1 week en dan ga ik naar een andere provider!

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 25 juni 2025

@HadewychT Melding van binnengekomen mails op de app werkt nog steeds niet. Moeten steeds handmatig binnengehaald worden...

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 27 juni 2025

Ik bel al gedurende 5 weken constant met proximus om dit probleem te blijven aankaarten, heb net nog iemand aan de lijn gehad van de IT afdeling en volgens hen hebben ze ondertussen 5 weken geleden zware problemen gehad die nu bijna allemaal zouden moeten opgelost zijn, behalve sommige mailadressen die wel op de server binnen komen maar niet automatisch worden doorgestuurd, ons probleem dus, en vooral de mailadressen die eindigen op skynet.be.  De oplossing volgens hen: nog wat meer geduld hebben…. Volgende week woensdag gaan ze mij weer bellen om te horen of dat het ondertussen opgelost is of dat we nog steeds even ver staan als 5 weken geleden. Ben benieuwd...

Martin
  • 34067 reacties
  • 27 juni 2025

@Frank389 Bedankt voor de feedback en laat het ons zeker hier weten als het dan opgelost werd.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 28 juni 2025

Nog meer geduld dus... De factuur blijf ondertussen wel stipt op tijd komen...

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 29 juni 2025

inderdaad, en van enige compensatie is er totaal geen sprake….. 

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 5 juli 2025

Na de laatste update van de webmail app komt er nu weer een melding van nieuwe mails. Lijkt dus opgelost..

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 6 juli 2025

Bij mij lijkt het ook weer te werken, hopelijk blijft het nu zo. Bij mij heeft het trouwens exact 6 weken!! geduurd. Ik vraag mij nog altijd af of dat dit nu zó een gigantisch probleem was aangezien de IT afdeling van Proximus hier 6 weken heeft aan moeten werken en zoeken eer het opgelost geraakte, en dat in dezen tijd…

Reageer