Vraag

webmail

  • 3 February 2022
  • 11 reacties
  • 290 Bekeken

Kan ik de namen van de mappen in Webmail wijzigen? Bijv Sent Messages en andere naam geven?


11 reacties

Alleen deze onder Mijn mappen 

je kan daar evt een map aanmaken gewenste naam geven en de mails uit een andere map dan daar in zetten

Bijkomende  Tip: ik zou in je webmail.proximus.be voorlopig niet veel veranderingen aanbrengen tot alle perikelen met Proximus/skynet mail achter de rug zijn: 

zie UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Dank voor de tip, zal ik ongetwijfeld doen want het is momenteel één hopeloze warboel  met de skynet webmail. Maar,  ik wens de bestaande benamingen van “Mijn mappen” te wijzigen. Wanneer je het “pen” icoontje aanklikt verschijnt het tabblad “naam van map wijzigen”. Wanneer je een andere naam intypt en ok geeft, wordt er helemaal niets gewijzigd...:rolling_eyes:

Ik krijg zelf geen zo’n icoontje meer dus zal allemaal iets te maken hebben met de verschillende mailproblemen waar Proximus mee te kampen heeft.

Geachte,

Problemen met webmail.  Er komen massa’s mail binnen (zonder afzender ID, met (geen onderwerp) (no message preview)

Het lijkt wel op een cyberaanval van de mailbox…..

Deze mails kunnen ook niet gedelete worden.

Graag concreet actieplan om dit op te lossen en liefst ook communicatie (want ik las dat anderen dit probleem eveneens hadden…..) Nog een tip: webmail mag gerust wat gebruiksvriendelijker….

Bedankt voor een DRINGENDE oplossing aub.

 

Mvg

Mailbox: paula.ulenaers@skynet.be

Problemen met mijn Spambox, die mijn Outlook 365 laat crashen.
Ik ga naar webmail en zie in de spambox 4 mails staan die niet geladen kunnen worden en ook niet verwijderd, zie fout boven. Eigenaardig dat deze spammails zich syncroniseren met de tijd (21:29)!

Geachte,

Problemen met webmail.  Er komen massa’s mail binnen (zonder afzender ID, met (geen onderwerp) (no message preview)

Het lijkt wel op een cyberaanval van de mailbox…..

Deze mails kunnen ook niet gedelete worden.

Graag concreet actieplan om dit op te lossen en liefst ook communicatie (want ik las dat anderen dit probleem eveneens hadden…..) Nog een tip: webmail mag gerust wat gebruiksvriendelijker….

Bedankt voor een DRINGENDE oplossing aub.

 

Mvg

Zelfde probleem in mijn spambox die mijn outlook 365 laat crashen!

Ter info: zie → UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

 het web formulier invullen.
We ondernemen dan de nodige stappen voor je persoonlijke account.

PS: nog een kleine Tip omzoveel mogelijk misbruik te voorkomen. 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum (zoals een mail adres enz) waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Geachte,

Reeds gisteren formulier ingevuld waar je overigens het probleem niet in detail kan omschrijven?

Heb dan maar gebeld, “men wist ervan”…..

Identiek zelfde probleem als hermang…..synchronisatie met de tijd….lijkt wel een cyberaanval via mails.

Hoe is het mogelijk dat -gezien het een veel voorkomend probleem is- er niet algemeen wordt gekeken wat de oorzaak is, ipv te werken met individuele formulieren?  Zwakke communicatie, enkel via sociale media (facebook bvb), waar je veel mensen niet bereikt….wie volgt de feed van proximus immers in de immense feeds van andere zaken.

Intriest.

Reputatie 2
Badge +1

Graag had ik vernomen of er nog mensen zijn met problemen met hun webmail.Kreeg gisteren de melding dat het slechts over enkele personen zou gaan. Ik moest me registreren, doch heb dit al zeker 4x gedaan. Probleem is na 14 dagen nog niet opgelost; Dus graag iemand die me kan zeggen of het probleem opgelost is , liefst Martin(gij zijt nogal op de hoogte), waarvoor dank

Er zijn heel zeker nog anderen met problemen, gezien de meldingen o.a op dit forum hier die nog altijd binnenkomen.

Reageer