Vraag

Webmail

  • 7 October 2021
  • 26 reacties
  • 562 Bekeken

Sinds de nieuwe versie van proximus webmail actief is heb ik problemen bij het versturen van een E-mail.

Mijn contacten staan niet meer gegroepeerd.  Ook kan ik de distributielijsten niet meer terugvinden.

Na het aanmaken van een E-mail druk ik op “aan” en er verschijnt één venster waar alle E-mail adressen door elkaar staan.  Geen groepen of distributielijsten terug te vinden.  

Er is ook nergens wat uitleg te vinden over deze nieuwe versie.

Ik heb vorige zaterdag contact gehad met de hulplijn (zowel telefonisch als via chat), maar men kon mij niet helpen.  Er is wel beloofd dat er “specialisten” zouden terugbellen op maandag vanag 09u00.  Tot op heden nog geen oproep hieromtrent ontvangen.


26 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Neen Martin dat is niet het geval, misschien komt het wel omdat ik een “oudere versie” van Outlook gebruik. Ik heb nog altijd Microsoft Office Outlook 2007. Dateert nog van de tijd van “The Flinstones” in deze snel evoluerende digitale wereld is dat een eeuwigheid. :grinning:

Reageer