Beste,
Wij zitten al 2 dagen al zonder internet, tv en vaste telefoon. Ze gingen een technieker langs sturen om het probleem op te lossen. 2x een afspraak gemaakt dat ze de volgende dag gingen komen, maar niets gehoord of gezien. Heb al de klantendienst al verwittigd en ook een reactie gekregen. Heb mijn contactgegevens moeten doorgeven en ze gingen mij heel snel contacteren via de dispatch. Maar als ik al lees van andere mensen dat die nooit doen. Dit gaat toch niet. Ben al meer dan 30 jaar klant bij Proximus ( vroeger Belgacom), heb dit nog nooit voorgehad. En we betalen maar bij en bij, en wat krijgen we ervoor terug: NIKS. Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar ze willen alleen maar nieuwe klanten zodat ze de grootste zijn. Maar de vaste klanten laten ze echt links liggen.
Ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost en ook dat dit snel wordt afgehandeld. Want mijn geduld is op. Hopelijk snel een antwoord op dit probleem. Wie kan mij helpen?