Skip to main content
Vraag

wanneer komt er technieker langs?

• 30 april 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Beste, 

Wij zitten al 2 dagen al zonder internet, tv en vaste telefoon. Ze gingen een technieker langs sturen om het probleem op te lossen. 2x een afspraak gemaakt dat ze de volgende dag gingen komen, maar niets gehoord of gezien. Heb al de klantendienst al verwittigd en ook een reactie gekregen. Heb mijn contactgegevens moeten doorgeven en ze gingen mij heel snel contacteren via de dispatch. Maar als ik al lees van andere mensen dat die nooit doen. Dit gaat toch niet. Ben al meer dan 30 jaar klant bij Proximus ( vroeger Belgacom), heb dit nog nooit voorgehad. En we betalen maar bij en bij, en wat krijgen we ervoor terug: NIKS. Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar ze willen alleen maar nieuwe klanten zodat ze de grootste zijn. Maar de vaste klanten laten ze echt links liggen. 
Ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost en ook dat dit snel wordt afgehandeld. Want mijn geduld is op. Hopelijk snel een antwoord op dit probleem. Wie kan mij helpen? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 april 2025

En ook nog dit, de klantendienst is echt traag. Ben al meer dan 1u aan het wachten en nog steeds geen antwoord. Die nieuwe chatfunctie moet nog iets verbeterd worden. 24/7 bereikbaar!!! Ja zunne. Mensen laten wachten tot ze steeds met hetzelfde antwoord komen. Ik wil gewoon weten hoe het zit met mijn probleem. 

Martin
  • 33964 reacties
  • 30 april 2025

@Christianneke 

FYI:
Morgen feestdag dus zal er ten vroegste overmorgen iemand van PX hier langskomen.

Je kan morgen ook nog proberen om verder geholpen te worden via de helpdesk 080022800.

Als je een mobiel abonnement hebt kun je ze ook vragen om gratis data er te laten opladen, zodat je toch nog wat verder kunt en bv via een wifi hotspot ook nog andere toestellen kunt laten contact maken op het internet (Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen).

Of eventueel beroep doen op Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring | Proximus

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 402 reacties
  • 30 april 2025

@Martin  ten vroegste vrijdag 😉

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 mei 2025

@Martin 

De datapakket hebben we al van maandag, toen alles is uitgevallen. 
Heb nog gisteren geprobeerd te bellen en heb toen iemand gehad om te vragen hoe het zit. Daar hebben ze mij gezegd dat mijn afspraak niet wordt veranderd en zo houden. Nu is het wachten tot ik telefonisch of een bericht van de dispatch krijg om te weten wanneer ze komen. En dat komt soms dagen duren, wat ik al gelezen heb via de forum. 
Als ik tegen morgen geen antwoord krijg, maakt niet uit hoe, ga ik blijven doordoen tot ik een antwoord heb. Want het is een urgentie reparatie van de fiber. Zit al 4 dagen al zonder en dat heb ik nog nooit gehad. Als ik een probleem had was het de volgende dag opgelost. Nu is het hopen dat er iets in gang wordt geschoten. 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 5 mei 2025

@Christianneke 

je bent vandaag gebeld geweest door een collega.

Het probleem is opgelost.  De behandeling van je dossier komt verder in orde.

mvg

Tina