Gisteren een reset gedaan op de bbox3 modem om problemen met de tv op te lossen, die problemen zijn van de baan, lijkt dat mijn ingesteld paswoord blijkbaar ook is gewist. Nu kan ik wel verbinding maken via het stickertje achteraan op de modem, maar dat is een code voor Schriftgeleerden en zeker niet handig om die code mee te geven aan familieleden. Ik weet dat er voor een bbox (2) modem een manier was om in de modem zijn geheugen te geraken, maar met deze nieuwe modem 3 ken ik het systeem niet.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen om aan die internetcode te geraken iets in de vorm van:
XXX.XXX.XX.XX zodanig dat ik met het paswoord van de modem in zijn intern geheugen kan.
dus om een lang verhaal kort te maken ik zou graag het origineel paswoord van de modem wisselen met mijn oude gebruiksvriendelijker paswoord. En met het paswoord bedoel ik het paswoord dat je moet ingeven om bv via je gsm draadloos via de bbox3 modem verbonden te worden met het internet (dus de wireless key zoals vermeld op het stickertje achteraan de modem).
Dank bij voorbaat voor de hulp die waarschijnlijk op komst is.