Beantwoord

Wachtwoord mail

  • 24 August 2021
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 1

Dit is al een paar jaar aan de gang:

-elke 3 a 4 maand moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen bij Proximus omdat mail niet meer werkt en de server mijn wachtwoord niet mer herkent.Dus aan de telefoon hangen of naar Proximus winkel gaan en nieuw wachtwoord vragen...werkt 3 a 4 maand en spelletje begint opnieuw.50% van de medewerkers van Proximus zeggen: wel je wachtwoord veranderen in een eigen wachtwoord;50% zegt neen zeker niet veranderen.Beide systemen geprobeerd met nog steeds zelfde resultaat.

Verleden week binnengesprongen bij winkel in Ieper, nota gemaakt :we gaan u contacteren…..inderdaad met een mail die er niks mee te maken heeft….

Betaal altijd op tijd mijn factuur maar dienstverlening...ho maar, veel beloven en weinig geven doet de….in vrede leven

 

icon

Beste antwoord door M_016 27 August 2021, 10:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Wachtwoord van je mailbox | Proximus

Waarom u uw wachtwoord om de 3 à 4 maand moet wijzigen is mij een raadsel, maar u kunt dat effectief zelf doen op basis van bovenstaande

Proximus medewerkers kunnen u op dit publieke forum mogelijks een verklaring geven maar een reactie kan soms enige tijd (tot enkele dagen) uitblijven (oudste berichten komen eerst aan bod)

Reputatie 7
Badge +4

hi @Edward  wanneer heb je voor het laatst ondervonden dat je ww is aangepast zonder eigen inbreng ?

Reputatie 1

Contact gehad met Proximus -zou aan Norton liggen...Contact gehad met Norton….VPN vast adres nemen…..vandaag terug miserie gehad met wachtwoord--

 

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Uw e-mail adres staat hier wel op een publiek forum, misschien kunnen Proximus medewerkers deze info wegnemen

Welk e-mailprogramma gerbruikt u?

Op mijn PCs is Norton actief en noch bij Proximus webmail, noch met Thunderbird en noch met Windows10 mail heb ik ooit een dergelijk probleem gehad

Contact gehad met Proximus -zou aan Norton liggen...Contact gehad met Norton….VPN vast adres nemen…..vandaag terug miserie gehad met wachtwoord--

 

jaren lang gebruik Norton en dit heeft nog nooit tot dergelijk probleem geleid, tenzij je Norton VPN gebruikt en eventueel dit de reden zou kunnen zijn want dit gebruik ik niet!

 

Edit : mailadres verwijderd in afbeelding door Moderator

Reageer