Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links.
Vul de velden in:
In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
Klik vervolgens op Aanpassen.
Vanaf nu moet je dit wachtwoord gebruiken op al je toestellen.
@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …
@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …
Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links.
Vul de velden in:
In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
Klik vervolgens op Aanpassen.
Vanaf nu moet je dit wachtwoord gebruiken op al je toestellen.
@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ?
Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten :
naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald.
@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ?
Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten :
naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald.
Bedankt HadewychT privé bericht juist gestuurd met de gevraagde gegevens, bij mijn account staat ook mijn gsm nummer, stuur een smsje a.u.b. als het in orde is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.