Skip to main content

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mogelijkheid om mijn oude mail account bij Belgacom.net te verwijderen 

Ik heb al alles geprobeerd en zelfs op de helpdesk via tel zegt men doodleuk in mijn Proximus account !!

Dit heeft niks te maken met mijn Proximus account (deze bestond zelfs nog niet) en ik vind er ook niks in terug

Als ik inlog via MyProximus is er geen enkele mogelijkheid om deze verwijderen 

Ter info er is ook een alias in deze mail account 

Graag iemand die raad weet .. Hartelijk dank

@Luciano_05 Kan je in je forumprofiel doorgeven over welk email adres het gaat?


En heeft u iets gevonden ?


@Luciano_05  Ik vind niks terug in je forumprofiel. Van zodra ik dit heb kan ik verder.


&
ter bijkomende info →  

@Luciano_05 Kan je in je forumprofiel doorgeven over welk email adres het gaat?

invullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.  


@Martin Bedankt!


@Luciano_05 Kan je in je forumprofiel doorgeven over welk email adres het gaat?

Ik heb dit reeds gedaan en ook aan u privé gestuurd

Wat is het probleem eigenlijk !!!

Ipv een oplossing omdat oude (rot) account te verwijderen slaagt Proximus erin om er nog één bij te maken

Ik begrijp daar totaal niks van


@Luciano_05 Bij deze is dit in orde gebracht, graag gedaan!


Reageer