Als je mobiele data op is bij een mobile flex S abbonement, klopt het dat je dan verder surft aan een vertraagde snelheid van 512 kb/s. Geld dit ook in het buitenland?
FYI
Is functie van uw abo Mobile Flex type bv. inderdaad geen extra kosten voor EU data roaming voor Mobile Flex S abo maar reductie snelheid tot 128 Kbps
CS_Pack_FlexS_NL~2022-07-01-08-10-07~cache.pdf (proximus.be)
Zie → CS_Pack_FlexS_NL (proximus.be)
Flex-S-- (proximus.be)
Edit: ik kwam te laat met mijn opzoekwerk maar M_016 had je reeds voldoende geïnformeerd zie ik.
Uiteraard dient Proximus (en elke andere operator) dergelijke webinfo up to date te houden
Al zal een doorsnee gebruiker niet zo direct deze “gestandaardiseerde fiches” vinden aangezien je nu in de plaats met deze vroeger link naar deze gestandaardiseerde fiches doorverwezen wordt naar de “contract samenvatting fiches”
Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen
Alvast bedankt. Grtj, Antoon
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.