Vraag

vertraagd internet

  • 3 February 2023
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben nu al twee dagen aant sukkelen met online gamen . Weer is er steeds vertraging en is het onmogelijk om te spelen . Een maand of twee terug had ik ook dat probleem en heb toen iets veranderd wat mij toen werd aangeraden maar nu is het weer van dat . Wat kan ik eraan doen ? Ik heb nog gig genoeg dus dat is zeker het probleem niet . Begin het langzamerhand beu te worden met Da Proximus gedoe 


5 reacties

is het hier dat je bedoelt → vertraagde surfen bij sociaal tarief | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge

Ja dat bedoel ik 

je smartwifi staat waarschijnlijk terug op. 

Als je de bbox bv reset om eventueel een probleem op te lossen da zal smartwifi weer actief staan en kun je die weer uitzetten zoals al beschreven  als de link hierboven volgt.

Reputatie 2
Badge

Denk het ni want via de Proximus af is het nog hetzelfde dus denk dat die smart WiFi toch nog uit staat 

 

Mss is het juist best van dan eens de bbox te resetten (door 20 sec het reset knopje in te drukken en pas loslaten op het moment dat enkel en alleen de power led nog oplicht)

Dan zal Smartwifi opstaan en kun je dan als je nog problemen ondervindt deze terug uitzetten.

ook kun je de Speedtest nog eens doen dan om je waarden zoals jitter , ping en snelheid eens af te lezen.

bv: 

maandag kunnen de PC moderatoren ook eens je lijn uittesten of ze daar iets abnormaal vaststellen.

Reageer