Upload snelheid wordt verhoogd

  • 8 February 2020
  • 22 reacties
  • 1339 Bekeken

Toch eens goed nieuws onderaan de  factuur!

Verhoogde uploadsnelheden. Goed nieuws: in de loop van maart zullen de uploadsnelheden verhogen. Zo zal de upload- -snelheid voor een Internet Comfort-abonnement toenemen van max. 6 tot max. 20 Mbps; voor Internet Maxi van max. 15 tot max. 20 Mbps en voor een Bizz Internet-abonnement van max. 20 tot max. 30 Mbps. De downloadsnelheid van deze abonnementen blijft maximaal 100 Mbps. Veel surfplezier! 

Mvg

Artie


22 reacties

werd hier ook in de ideeënbus geplaatst 

https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/upload-snelheden-48240#post643604

Nu maakt proximus er blijkbaar werk van .

‘t is al lang dat ze testen doen hoor, want ik had regelmatig ipv 6Mbps zelfs 30Mbps maar spijtig genoeg nooit voor lang!

Inderdaad. Dankzij de bug in de software hier ook soms tot 40 upload. Tot  herstart modem...dan was’t gedaan.

Ook dikwijls voorgehad maar om de maand ongeveer moet ik die even herstarten en dan was ik ook mijn verhoogde upload kwijt, maar soms ook na een herstart kreeg ik ze dan terug!

Enfin, binnenkort zal het beter zijn dan krijgen we deze verhoogde upload continue voor mij zal het dan 20 Mbps worden (internet comfort)

Reputatie 6
Badge +3

@Artie :Welke versie van B-Box 3 hebben jullie? Gaat het om de B-Box V3+ van Sagemcom, B-Box V3 van Sagemcom of Tehnicolor. Want op mijn  B-Box V3 van Sagemcom heb ik nog nooit deze heel hoge uploadsnelheden gezien.

dat was inderdaad een bug had niks te maken met type/merk bbox of een bug in de bbox maar in de ppoe cap

Heb zelf Technicolor. Maar zoals Martin zegt zal niet merkgebonden zijn. 

Reputatie 6
Badge +3

Allebei bedankt voor jullie reactie. Ik heb die positieve bug nog niet ondervonden.

Reputatie 5

Net de modem naar fabrieksinstellingen gezet omdat ik dacht dat het de cast problemen zou oplossen,niet dus. Maar nu heb ik wel de 20 Mpbs upload gekregen.

IK ga eens wachten om te zien of dit zonder herstart of reset van de bbox ook zal verhogen want met een reset had ik dit vroeger ook, een hoger upload, maar dit duurde soms maar een week

Al iemand resultaat gezien met verhoogde snelheden ? Onlangs restart moeten doen maar geen verandering (download gemiddeld 80 Mpbs/ upload rond de 6 Mbps, comfort abbo).

Mededeling  van toekomstige verhoogde upload snelheden wel niet op mijn factuur gezien !

Ik heb inderdaad ook nog geen verhoogde uploadsnelheid op mijn Internet comfort vastgested. 

De mededeling stond onderaan de factuur van februari.

Ikzelf heb ook nog geen verhoogde snelheid ondanks herstart modem. 

Wordt misschien in fasen uitgerold.

Even afwachten...

Reputatie 7
Badge +1

Heb ook nog geen verhoogde upload snelheid bij mijn Internet Comfort 😉🤗

Reputatie 6
Badge +3

Je hebt meer kans om dit terug te vinden op de persberichten website van Proximus, wanneer de verhoogde uploadsnelheden van toepassing zijn: https://www.proximus.com/nl/all/search?categories=3829949a-a7cd-451c-b57c-1a0721fa573f&searchSection=press

dit stond gewoon op de factuur van februari 

maar de nuance is dat er staat in de loop van maart 

Goed nieuws: in de loop van maart zullen de uploadsnelheden verhogen. Zo zal de upload- -snelheid voor een Internet
Comfort-abonnement toenemen van max. 6 tot max. 20 Mbps; voor Internet Maxi van max. 15 tot max. 20 Mbps en voor een Bizz
Internet-abonnement van max. 20 tot max. 30 Mbps. De downloadsnelheid van deze abonnementen blijft maximaal 100 Mbps. Veel
surfplezier!

Sedert gisteren avond (17-3) op hogere download gekomen 19-20 mbps. (Heb nog comfort-abbonement)

Nu is er wel een bestelling gemaakt voor Familus (decoder bijbesteld) die zou geïnstalleerd worden op 18/3 maar deze installatie is niet kunnen doorgaan.

Weet nu niet of hogere snelheid daar al mee te maken heeft.

Nog mensen met comfort-abbo en hogere snelheid ?

 

nee daarmee heeft het niks te maken ik heb ook een comfort pack en heb ook upload van 20 Mbps gekregen.

zie > https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/upload-snelheden-48240#post643604

Uploadsnelheid is bij ons nog niet verhoogd of moet de modem herstart worden om de verandering te zien?

gewoon eens proberen ik heb in ieder geval niet moeten herstarten en als herstarten niks geeft kun je ook een reset proberen

alle herstart en reset procedures vind je ook hier 

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/decoder-v5-mini-beeld-bevriest-49875#post646917

Reageer