Skip to main content

We ondervinden momenteel een algemeen probleem met de webmail login. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen u via deze pagina op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Sinds deze ochtend is er een probleem met het inloggen op Webmail @proximus.be en @skynet.be, zowel Webmail, IMAP als POP.

Er is een beperkte buffer die de emails opslaan die naar onze klanten worden verstuurd. Deze zullen later worden afgeleverd.

Indien deze buffer volzit zal een klant die een email wenst te sturen naar onze klant een foutmelding krijgen via zijn emailclient dat het op dit ogenblik niet mogelijk is een mail te versturen naar dit mailadres.

De verzender zal dit dus later opnieuw moeten proberen.


De situatie wordt geleidelijk aan weer normaal en we kunnen nu al bevestigen dat er geen enkele e-mail verloren zal gaan.

We zijn ons bewust van de moeilijkheden die de situatie teweeg brengt voor jullie en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.


Het probleem is opgelost. Onze excuses voor de ondervonden hinder.