Wij zijn twee weken geleden verhuisd. Een installateur is langsgekomen op 12 juli, maar het bleek dat de kabels in de straat onderbroken zijn en eerst gerepareerd moeten worden. Op 3 augustus zou dit moeten gebeuren. Ondertussen hebben wij thuis geen internet, tv of vaste lijn. Omdat ook 4G een heel slechte connectie geeft voor onze computers ivm thuiswerken, kregen wij gisteren een tp-link router opgestuurd met een sim-kaart, om te gebruiken tot de installatie in orde is. Deze router gaat wel aan en geeft een wifi signaal, maar de sim-kaart die er bij zat is niet geactiveerd. Ik heb gisteren ongeveer twee uur in totaal met ik denk ets van zes verschillende medewerkers aan de telefoon gezeten. Ik kreeg niets dan onzin te horen van een berg nogal incompetente medewerkers, tot iemand plots zag dat de sim kaart die ik kreeg, op naam van iemand anders staat. Dit zou enkel opgelost kunnen worden door opnieuw een medewerker bij ons thuis langs te sturen. Voor een afspraak zou ik gisteren tussen 16:00 en 19:00 teruggebeld worden. Uiteraard niet gebeurd.
Ik heb nog steeds geen internet. Ik wil niet meer bellen met Proximus want ik ben gefrustreerd en uitermate boos en kan het niet langer aan om de callcenter medewerkers te woord te staan.
Hoe kan ik dit nu oplossen???