@vangoolen Op naam en klantennummer van het bedrijf vind ik het overnamedocument niet terug. Vul je in de profielgegevens ook even jouw privégegevens aan (naam, klantennummer, telefoonnummer, gsm-nummer)? Dan kijk ik dit graag verder voor je na.
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.
Dank je wel.
Groetjes,
Antonella
@vangoolen
Onder bedrijf“Van goolen,……..” is een overname doc terug te vinden van een uitgevoerde actie april 2020.
Hier gaat het dus niet over…
Kan er nog een ander klantennummer zijn ?
groeten,
Tina
Klopt vorige overdracht is perfect verlopen in april onder dezelfde klantnummer welke al 30 jaar dezelfde is.
Natuurlijk als HBS.sessions niets doet met mijn mails kan je het document ook niet vinden.
Gisteren mijn documenten aangetekende naar Proximus verzonden. Ons negeren zal moeilijk worden.
@vangoolen
ik kan niet zien of ze daar achterstand hebben of wat dan ook.
Als je volgende week nog niets gehoord hebt, kunnen we via deze weg afspreken hoe wij het document ontvangen en een dossier laten opmaken.
Excuses dat het zo lang duurt.
Vriendelijke groeten
Tina
Al mijn gegevens over producten (tel lijnen) in my proximus zijn verdwenen op de firma? De overgebrachte producten naar het de nieuwe titularis zijn ook verdwenen in my proximus? Top is dit!! Webmail werkt niet meer!
@vangoolen
raar want ik zie geen aangebrachte wijziging onder je producten
ik stuur een mail vanuit mijn mailbox : kan je me overnamedoc doorsturen ?
Dan zoek ik zelf iemand om na te kijken !
Groeten
Tina
Nog steeds geen oplossing!
FYI: op zatedag, zondag en feestdagen komt hier niemand van het proximus forumteam langs op het forum.
@vangoolen
Er is een IT probleem in onze systemen met deze overname.
Gisteren nog zijn IT-ers ermee bezig geweest.
Er is een dossierbeheerder (gisteren afwezig), maar er is gevraagd om julllie vandaag te contacteren en te informeren.
Er zit echt wel schot in de zaak :-) alleen verloopt het niet zo vlot als we gewild hadden. Oprechte excuses.
Tina