Regels instellen op de inbox werkt heel soms, maar meestal gewoon niet.
Het ticketje is geopend op 13/04 (2022 - Ik zet het jaar er maar bij).
Initieel snap ik dat het wat kan duren, zeker bij problemen die soms en soms niet voorkomen.
- Terugbellen in mei (2 keer), in juni, begin juli (2e lijns ging mij terugbellen - ‘ging’ in verleden tijd, want ik heb niets gehoord, gezien, geroken, geproefd of gevoeld).
- Begin juli teruggebeld en dan ook maar een klacht ingediend wat betekent dat ik zowiezo gecontacteerd ging worden ivm deze klacht (maar helaas - le silence des grand jours)
- 11/7 teruggebeld. Ticketje hing onder de verkeerde categorie. Dus 5 paar ogen hiervoor was onvoldoende om dit op te merken. Als klant lach ik eens, want ik ken jullie interne werking niet, dus ik kan ook niet vragen onder welke categorie een ticketje is gelogd om dan te suggereren dat het de verkeerde is.
- Vandaag dan nog maar eens teruggebeld (8/8/2022). Het ticketje is geëscaleerd (of dit goed nieuws is weet ik zelfs niet).
Er is ook op geen enkele manier bevestiging of informatie naar mij toe. Noch via mail, noch telefoon, noch op een andere manier.
Zelfs al zou het ticketje morgen opgelost zijn blijf ik met een wrang gevoel. Het enige positieve is dat ik ‘maar’ een klant ben. Ik vraag me af hoe iemand ook maar enige vorm van werkvreugde kan hebben. Proximus is al lang geen RTT meer, waar we wel eens lachten met de ‘attitude’ en we (ik toch) verwachten ondertussen toch wel meer professionalisme ondertussen.
Spijtig en teleurstellend.