Vraag

Ticket geraakt maar niet opgelost

• 8 August 2022
  • 17 reacties
  • 120 Bekeken

Regels instellen op de inbox werkt heel soms, maar meestal gewoon niet.

Het ticketje is geopend op  13/04 (2022 - Ik zet het jaar er maar bij).

Initieel snap ik dat het wat kan duren, zeker bij problemen die soms en soms niet voorkomen.

• Terugbellen in mei (2 keer), in juni, begin juli (2e lijns ging mij terugbellen - ‘ging’ in verleden tijd, want ik heb niets gehoord, gezien, geroken, geproefd of gevoeld).
  • Begin juli teruggebeld en dan ook maar een klacht ingediend wat betekent dat ik zowiezo gecontacteerd ging worden ivm deze klacht (maar helaas - le silence des grand jours)
  • 11/7 teruggebeld. Ticketje hing onder de verkeerde categorie. Dus 5 paar ogen hiervoor was onvoldoende om dit op te merken. Als klant lach ik eens, want ik ken jullie interne werking niet, dus ik kan ook niet vragen onder welke categorie een ticketje is gelogd om dan te suggereren dat het de verkeerde is.
  • Vandaag dan nog maar eens teruggebeld (8/8/2022). Het ticketje is geëscaleerd (of dit goed nieuws is weet ik zelfs niet).

Er is ook op geen enkele manier bevestiging of informatie naar mij toe. Noch via mail, noch telefoon, noch op een andere manier.

Zelfs al zou het ticketje morgen opgelost zijn blijf ik met een wrang gevoel. Het enige positieve is dat ik ‘maar’ een klant ben. Ik vraag me af hoe iemand ook maar enige vorm van werkvreugde kan hebben. Proximus is al lang geen RTT meer, waar we wel eens lachten met de ‘attitude’ en we (ik toch)  verwachten ondertussen toch wel meer professionalisme ondertussen.

Spijtig en teleurstellend.

17 reacties

Sorry hoor, maar het gaat hier wel over een klacht (“ Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of een product.” volgens www.ensie.nl). Het minste is dan wel iets van reactie, maar wederom niets na 9 dagen.

Google zoekresultaten zijn gevoeliger als de woroden frequenter voorkomen, dus:

Teleurstellende service, onprofesionalisme, nalatigheid van Proximus

Deafness,

Nevertheless beautiful music -

Plaudite, amici, comedia finita est

Reputatie 6
Badge +4

@TommyVM Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Heb je toevallig een ticketnummer? Dan kijk ik het voor je na. 

Klantengegevens zijn toegvoegd.

Vandaag ook teruggebeld. Klacht ingedient op 4/7 is niet meer geupdate sinds 4/7. Doorverbinden met de behandelende dienst lukte niet tot 2 keer toe.

Er is een nieuw ticketje aangemaakt met belofte om volgende week terug te koppelen of er vooruitgang is.

Reputatie 6
Badge +4

@TommyVM Ik heb navraag gedaan ivm jouw IT-ticket.

Reputatie 6
Badge +4

@TommyVM Kan je eens nakijken of het nu wel werkt zoals het hoort? Ze hebben bij IT een repair actie gedaan.

noreply@andersreizen.be komt momenteel nog in de inbox, die zou in de subfolder moeten komen. Ik hou in de gaten wat er nog niet ok is

gebaseerd op wat ondertussen binnenkomt werkt de helft en bij de andere helft wordt de rule niet toegepast

Nee, nog niet opgelost. Ik merk geen verschil voor en na de IT repair.

Reputatie 7
Badge +3

@TommyVM 

Ik informeer bij de ITrs

Geert

Hey Geert en/of anderen

En, wat zeiden de ITrs?

Hoe zit het trouwens met mijn klacht  van 4/7? Ik ging gecontacteerd worden, maar het bleef opmerkelijk stil?

En wat is het nummer van deze klacht? Ik heb dit forum topic getagged als klacht, dus verwacht ik daar ook een incident, type klacht van zodat dit mee in de SLA’s opgenomen wordt. Als topics in forums mee in improvement management zit, dan is daar ook een ID van, anders is het een manier om SLa’s er beter te doen uitzien.

Reputatie 6
Badge +4

@TommyVM Ik heb nogmaals contact opgenomen met IT.

Wat met mijn 2 andere vragen: ik herhaal ze even:

• Hoe zit het trouwens met mijn klacht  van 4/7? Ik ging gecontacteerd worden, maar het bleef opmerkelijk stil?
  • En wat is het nummer van deze klacht? Ik heb dit forum topic getagged als klacht, dus verwacht ik daar ook een incident, type klacht van zodat dit mee in de SLA’s opgenomen wordt. Als topics in forums mee in improvement management zit, dan is daar ook een ID van, anders is het een manier om SLa’s er beter te doen uitzien.

Reputatie 7
Badge +3

@TommyVM 

je klant van 4/07 staat nog steeds open, het it ticket is: 9273163

De it’s zoeken momenteel naar een oplossing, van zodra we feedback krijgen laten we je dit weten.

Geert

Hallo Geert

De klacht van toens was 50937609. Maar maakt niet uit, dan heb ik 2 klachten. Dat verhoogt de statistiek.

Dus de klacht staat nog open. Bijna 3 maand dan, Wat is dan eigenlijk de procedure? Een klacht is geen IT ticket dat een oplossing vereist, een klacht is een klacht.

En wat is het nummer van deze klacht (3e keer)? Dan voeg ik het toe aan het lijstje.

Ik begin het stilaan wel op mijn zenuwen aan het krijgen. We gaat zo stilaan naar de 6 maand dat het ticket openstaat. Dan verandert de eenheid van ‘maand’ naar ‘jaar’. Dit kan toch nooit in de rapportering te verklaren zijn?

Als ik mij baseer op de facturen komt ik op een totaaltijd van terugbellen naar jullie 0800 nummer op 168’. Aan advocaaturen geeft dit zowat 450€ en het enige wat er tot nu toe gebeurt is is een standaard IT repair actie. Als jullie willen, dan kom ik het zelf oplossen of zoek ik een collega die beschikbaar is. Dan geef ik ons dagtarief door. Win-win. Het ticket is opgelost, mijn probleem is verholpen en het komt uiteindelijk nog goedkoper uit als je de 168’ + de 2’ repair actie meetelt.

Jeezes Crist superstar.

Reageer