Ik vroeg een maand geleden op dit forum of het mogelijk is om voor mijn mobile internet abo een 'public' IPv4 adres te krijgen in plaats van het standaard 'private' adres. Vervolgens kwam al heel snel een reactie van ThomasP (van Proximus) met het blijde bericht dat dit inderdaad mogelijk is. Ik heb zijn instructies meteen opgevolgd, waarop hij mij meldde dat het proces in gang gezet was en dat ik iets zou horen zodra het geregeld was.
Sindsdien heb ik helaas niets meer vernomen van Proximus, en op mijn herinneringen aan het Proximus-team ('prive-bericht') is niet gereageerd. Daarom vandaag gebeld met support. De proximus medewerker vertelde mij dat hij het ticketnummer (dat ik van ThomasP had gekregen) niet kon vinden in het systeem, en vervolgens plaatste hij mij in de wacht, zodat hij kon proberen te achterhalen wat er aan de hand was. En daarna....
....gebeurde er helemaal niets. De medewerker heeft mij 25 minuten (extra) in de wacht laten staan zonder enige reactie. En toen was het 17:30 en werd de wacht-'tune' vervangen door het bericht 'al onze medewerkers zijn in gesprek'. Tsja.
@ThomasP (of een collega van hem): mijn ticketnummer is UTS4683033. Kunnen jullie ajb uitzoeken wat de stand van zaken is van deze aanvraag?
Beantwoord
@ThomasP: 'public' IPv4 adres in plaats van 'private' IPv4 adres
Beste antwoord door ThomasP
Hey, alvast mijn excuses voor deze lijdensweg. Vreemd dat ze het dossier niet terug vonden.
Ik zie dat er inderdaad niet veel gevolg is gegeven na het aanmaken van het dossier. Ik heb even terug wat schot in de zaak gebracht en je IP is momenteel aangepast naar een public IP. Je dient wel nog even je toestel volledig te herstarten. Mijn excuses dat je hier zo lang hebt moeten op wachten.
Bekijk origineelIk zie dat er inderdaad niet veel gevolg is gegeven na het aanmaken van het dossier. Ik heb even terug wat schot in de zaak gebracht en je IP is momenteel aangepast naar een public IP. Je dient wel nog even je toestel volledig te herstarten. Mijn excuses dat je hier zo lang hebt moeten op wachten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.