Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt bvb het MAC adres van de decoder die je moet terugsturen zodat de medewerkers hier direct mee aan de slag kunnen maandag.
@Martin
Ditcis het antwoord als ik op de link "forum profiel" klik.
Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.
Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: replyproximus@skynet.be
lukt het ook niet zo als je ingelogd bent op het forum → je avatar aanklikken (scherm rechts boven) - mijn profiel - bewerk profiel - en vergeet niet van “wijzigingen opslaan” aan te klikken als je gedaan hebt met invoeren.
of gewoon via → je avatar aanklikken (scherm rechts boven) → instellingen klikken; kom je op het zelfde terecht
@Martin
Is gelukt. Heb mijn vraag gesteld in het vak "ticket prive" en verzonden met sla wijzigingen op. Hoop dat het zo terecht komt en de juiste papieren worden verzonden.
@Martin
Nog steeds geen mail ontvangen om de toestellen terug te sturen.
inderdaad er is hier nog niemand van Proximus forumteam die hier gereageerd heeft, tot nu toe heb ik nog maar een medewerker vandaag zie hier reageren op forumberichten, mss is er een lage bezetting vandaag en wordt er morgen hopelijkwel gereageerd.
Dag @Gerda_018 je mag de foute serienummers doorstrepen en de juiste noteren, dan passen wij dit bij ontvangstmanueel aan. Groetjes, Heidi