Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster


ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.


321 reacties

Reputatie 2

Het gaat om een V7-decoder die ik weer omgeruild heb voor een V5-model.
De V7 zou ik nu graag terugsturen.

Dan gewoon afwachten tot een prox forummedewerker hier reageert, die zal je de retourlabels opnieuw opsturen

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof45 Ik heb deze opnieuw laten versturen naar uw mailbox.Ook altijd eens kijken in de spam moest deze niet zichtbaar zijn.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Dag Joel,

Vreemd, maar ik heb geen e-mail ontvangen, ook niet in mij spamfolder.

Vriendelijke groeten,

Kristof

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof45  

Geef je me even het serienummer van de V7 dan bezorg ik je het juiste retour label? Je kan het serienummer invullen in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielgegevens. Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Dank je wel. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Reputatie 2

@AntonellaD 

Dat is gebeurd.

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof45 Je krijgt vandaag nog een mail met “Bevestiging van de wijziging”. Hierin zal je het retourlabel terugvinden. Klopt het dat je nu nog beschikt over 2 decoders in huur: 1 V5c en 1 V6? Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD 

Ik heb ondertussen het label voor bpost ontvangen, waarvoor hartelijk bedankt !

In verband met de twee decoders:

Nee, dat klopt niet. ik heb momenteel maar één decoder is dat is een V5.

Hieronder eens gans het verhaal:

Ik had een V6 en ik dacht eraan om een abonnement te nemen op Disney+. Daarom heb ik een V7 aangevraagd (omdat dat nodig was volgens jullie website om Disney+ te kunnen ontvangen). De V6 heb ik teruggestuurd naar jullie.

Na een tweetal weken de V7 gebruikt te hebben, was ik er niet tevreden over en heb ik een V5c gekregen. Die V5c heb ik nu nog altijd en ik zal nu de V7 terugsturen.

Kan je het nodige doen om ervoor te zorgen dat ik slechts één decoder (de V5c) heb volgens jullie gegevens?

Groetjes, Kristof

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof45  Bedankt voor de info. Ik doe het nodige via dossier 46521557. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD 

van harte bedankt !

Reputatie 4
Badge +2

Happy house kwam nieuwe Decoder v5 plaatsen maar nam de oude niet mee en moest hem zelf naar een wikel  brengen

Mijn vrouw van 83jaar moet een taxi nemen van Melbroek naar Vilvoorde 

 

Daar moest ze 1uur aanschuiven om dan te horen dat ze hem niet wilden aannemen maar moest via Bpost verstuurd worden.

 Taxi Euro 27

 en vandaag naar machelen Bpost  per taxi Euro 16.

Ik ben zeer ontevreden om dat ook de klantendienst per telefoon zie dat ik hem naar een Proximus  winkel mocht brengenIk vraag mij af wie deze onkosten gaat terugbetalen

Als dat niet gebeurd ga ik na zoveel slechte inlichtingen en met spijt  na 60 jaar klant naar de concurrentie gaan 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

 Ben zeer boos omdat ik als imobiele man mijn kapotte decoder zelf moest terugsturen
Verkeerde info van

klantendienst per telefoon.

Heb zaterdag 27 euro aan taxi betaald  naar shop Vilvoorde en maandag 16 euro taxi naar Bpost

Wie gaat dat terugbetalen ?

Ben klant van in 1960 en als dit niet in mijn voordeel geregeld word stap ik op

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Roelants 

Beste, 

gelieve privébericht te lezen van Luc. 

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

War vind ik dat privé bericht van Luc?

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Roelants . Ondertussen blijkbaar gevonden :ok_hand_tone3:  Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Roelants Dag Jan, zal behandeld worden in je dossier. Groetjes Luc

Reputatie 4
Badge +2

@Jan Roelants Dag Jan, zal behandeld worden in je dossier. Groetjes Luc

 

Reputatie 4
Badge +2

Danku beste Luc

Beste,

Reeds enige tijd hebben wij onze Wifi-booster opgezegd via een Proximus winkel.

U zou een retourlabel mailen en op basis daarvan zouden wij dit kunnen terugsturen.

Tot op heden hebben wij dit niet ontvangen.

Hij is ook niet terug te vinden bij de spam - noch bij de “bestellingen” zoals weergegeven bij de FAQ’s.

Graag snel actie.

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag @guy.deboel@gmail.com kun je het klantnummer in kwestie aanvullen op het klantprofiel voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE , is toegevoegd.

 

Reputatie 7
Badge +3

@guy.deboel@gmail.com Beste, er staat geen WiFi Booster meer in ons systeem om terug te  zenden waardoor ik geen labels kan versturen.Ik zou zeggen hou deze voorlopig gewoon bij moest er eventueel een aanrekening volgen.Dan kunnen wij het nodige doen voor de creditnota op te maken.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik heb sedert kort een nieuwe decoder maar geen retoursticker ontvangen. Hierdoor betaal ik elke maand 5,60 euro meer. Iemand nog die ervaring en hoe geraak ik van die oude decoder af

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers kunnen u retourlabels voor gratis terugsturen via Bpost  elektronisch overmaken wanneer u er geen per e-mail zou gekregen hebben

@patrick.mommerency@skynet.be ook eens in je spam map kijken en anders zullen de proximus forummedewerkers je wel deze opnieuw opsturen.

Reageer