Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster



Toon eerste bericht

321 reacties

Badge

Tina,

Bedankt voor de bevestiging.

Mvg,

Koen

Ter info: Als iemand van Prox zelf hier de draad opneemt zullen ze deze wel naar je opsturen, best ook altijd eens kijken of ze niet in de spam folder terecht gekomen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh via welk kanaal had u de opzeg gedaan van de modem en decoder.Want na de inleiding van de opzeg krijgt men automatisch via mail de retourlabels.Misschien in de spam terecht gekomen?Kan u mij ook het betrokken klantnummer bezorgen via uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@rvdh via welk kanaal had u de opzeg gedaan van de modem en decoder.Want na de inleiding van de opzeg krijgt men automatisch via mail de retourlabels.Misschien in de spam terecht gekomen?Kan u mij ook het betrokken klantnummer bezorgen via uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

62xxxxx31 is mijn klantnummer

ter info: klant gegevens zet je (vul je aan)  best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) 

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh Ik heb de labels terug laten versturen naar uw mailadres.Zie privébericht.Groetjes,Joel

Ik heb mijn huur van mijn tweede decoder stopgezet. Nu moet ik deze opsturen via Bpost maar het is nog een oude decoder . Onze andere oude decoder die werd vervangen door een nieuwe mochten we gewoon deponeren in het containerpark. Mag dat met deze decoder ook daarvoor kregen we nog geen nieuwe decoder.

Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus  forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.

Beste

 

Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?

 

Mvg

 

Tom

Morgen zullen ze die wel voor je opnieuw opsturen als ze hier terug de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +3

@Tom B Ook al gekeken bij spam of junkmail.Indien niets te vinden dan mag je mij het klantnummer en emailadres bezorgen zodat ik de labels opnieuw kan versturen.Deze gegevens mag u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel

TBI: Je profile → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

@rvdh Ik heb de labels terug laten versturen naar uw mailadres.Zie privébericht.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

ik heb nog steeds geen retourlabel mogen ontvangen. Ik heb ook mijn spam folder nagezien. Kan u dit nazien? Anders breng ik de decoder en modem binnen in een proximus winkel. Dit gaat misschien vlotter gaan? Ik ben ondertussen al sinds 10 augustus via verschillende kanalen in contact met jullie voor dit retourlabel, dit zonder succes. Mvg, Robin

Badge +4

Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...

Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...

Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin

maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.

Beste,

mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?

 

alvast bedankt

mvg,

Tom

Maandag komt het proximus forumteam hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Tom B De mail met het label in bijlage werd herverzonden naar je gmail-adres. Check ook even de spam folder. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh De mail met het label in bijlage werd net herverzonden naar je gmail-adres. Check ook even de spam folder. Groetjes, Antonella

Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Ik vind het ook niet onder mijn bestellingen in MyProximus zoals aangegeven in het online hulp.

Bedankt Antonella,

goed aangekomen.

mvg,

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@Tom Vds Betreft dit de opzeg van de V4 decoder in november 2019? Zo ja, deze diende niet te worden binnengebracht of ingeleverd. Iets recenter vind ik namelijk niet terug onder jouw klantennummer. Groetjes, Antonella

Dag 

Ze hebben mij nieuwe 3 tv decorder v5 compact - swap afgestuurd maar de verkeerde ze hadden mij de decoder v 7 belooft die ik gevraagd had de decorder v7 .

Dus heb ik die decorder v5 compact - swap maar terug gestuurd naar proximus Carleroi 

Dank u wittemans 

FYI: Maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en  kunnen je dan hiermee verder helpen. 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.

Reageer