Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster



Toon eerste bericht

321 reacties

Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Ik vind het ook niet onder mijn bestellingen in MyProximus zoals aangegeven in het online hulp.

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh De mail met het label in bijlage werd net herverzonden naar je gmail-adres. Check ook even de spam folder. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Tom B De mail met het label in bijlage werd herverzonden naar je gmail-adres. Check ook even de spam folder. Groetjes, Antonella

Maandag komt het proximus forumteam hier terug langs.

Beste,

mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?

 

alvast bedankt

mvg,

Tom

maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.

Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...

Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin

Badge +4

Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...

@rvdh Ik heb de labels terug laten versturen naar uw mailadres.Zie privébericht.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

ik heb nog steeds geen retourlabel mogen ontvangen. Ik heb ook mijn spam folder nagezien. Kan u dit nazien? Anders breng ik de decoder en modem binnen in een proximus winkel. Dit gaat misschien vlotter gaan? Ik ben ondertussen al sinds 10 augustus via verschillende kanalen in contact met jullie voor dit retourlabel, dit zonder succes. Mvg, Robin

TBI: Je profile → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

Reputatie 7
Badge +3

@Tom B Ook al gekeken bij spam of junkmail.Indien niets te vinden dan mag je mij het klantnummer en emailadres bezorgen zodat ik de labels opnieuw kan versturen.Deze gegevens mag u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel

Morgen zullen ze die wel voor je opnieuw opsturen als ze hier terug de draad opnemen

Beste

 

Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?

 

Mvg

 

Tom

Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus  forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.

Ik heb mijn huur van mijn tweede decoder stopgezet. Nu moet ik deze opsturen via Bpost maar het is nog een oude decoder . Onze andere oude decoder die werd vervangen door een nieuwe mochten we gewoon deponeren in het containerpark. Mag dat met deze decoder ook daarvoor kregen we nog geen nieuwe decoder.

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh Ik heb de labels terug laten versturen naar uw mailadres.Zie privébericht.Groetjes,Joel

ter info: klant gegevens zet je (vul je aan)  best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) 

@rvdh via welk kanaal had u de opzeg gedaan van de modem en decoder.Want na de inleiding van de opzeg krijgt men automatisch via mail de retourlabels.Misschien in de spam terecht gekomen?Kan u mij ook het betrokken klantnummer bezorgen via uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

62xxxxx31 is mijn klantnummer

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh via welk kanaal had u de opzeg gedaan van de modem en decoder.Want na de inleiding van de opzeg krijgt men automatisch via mail de retourlabels.Misschien in de spam terecht gekomen?Kan u mij ook het betrokken klantnummer bezorgen via uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ter info: Als iemand van Prox zelf hier de draad opneemt zullen ze deze wel naar je opsturen, best ook altijd eens kijken of ze niet in de spam folder terecht gekomen zijn.

Badge

Tina,

Bedankt voor de bevestiging.

Mvg,

Koen

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy Van Geem 

Mail werd verzonden met retourlabels.

vriendelijke groeten,

Tina

Ok, Als de proximus forummedewerkers langskomen hier zullen ze die wel naar u opsturen.

Bedankt Martin,

Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.

Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.

Reageer