ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Ik vind het ook niet onder mijn bestellingen in MyProximus zoals aangegeven in het online hulp.
Beste,
mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?
alvast bedankt
mvg,
Tom
maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin
Beste Joel,
ik heb nog steeds geen retourlabel mogen ontvangen. Ik heb ook mijn spam folder nagezien. Kan u dit nazien? Anders breng ik de decoder en modem binnen in een proximus winkel. Dit gaat misschien vlotter gaan? Ik ben ondertussen al sinds 10 augustus via verschillende kanalen in contact met jullie voor dit retourlabel, dit zonder succes. Mvg, Robin
TBI: Je profile → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Beste
Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?
Mvg
Tom
Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.
Ik heb mijn huur van mijn tweede decoder stopgezet. Nu moet ik deze opsturen via Bpost maar het is nog een oude decoder . Onze andere oude decoder die werd vervangen door een nieuwe mochten we gewoon deponeren in het containerpark. Mag dat met deze decoder ook daarvoor kregen we nog geen nieuwe decoder.
ter info: klant gegevens zet je (vul je aan) best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
62xxxxx31 is mijn klantnummer
Ter info: Als iemand van Prox zelf hier de draad opneemt zullen ze deze wel naar je opsturen, best ook altijd eens kijken of ze niet in de spam folder terecht gekomen zijn.
Tina,
Bedankt voor de bevestiging.
Mvg,
Koen
Bedankt Martin,
Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.
Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.