Skip to main content

Ben nieuwe klant we hadden een afspraak zaterdag 09/09/2023 nr R00000026019825828 

Adres:  zie profielgegevens

Ik krijg smorgens een bericht technieker komt langs tussen 9u en 11u om 10 minuten voor 11u krijg ik een bericht dat hij niet langs komt ik ga naar de Proximus winkel om uitleg te vragen. Daar kijken ze in de computer en zien dat we zogezegd niet thuis waren terwijl we met 2 thuis waren!!! Is dit het spelletje van een technieker die geen goesting heeft om niet te werken!!!!!!! Een platte leugen we waren wel thuis

@Yves de Weert 

Excuses, het is niet de bedoeling dat de technieker zomaar zijn werkorder afsluit.

als hij er door omstandigheden niet geraakt, verwachten we dat hij de klant correct informeert.

We geven dit mee aan de afsprakendienst en vragen om jullie te contacteren.

vriendelijke groeten

Tina


Even opletten dat je geen factuur krijgt voor laattijdige annulatie. Dit was bij ons het geval, ook zo een klucht.


Reageer