Begin augustus heb ik bij Proximus een aanvraag gedaan voor een adreswijziging van mijn internetabonnement. Op 5 september (ongeveer een maand later), zou er een technieker langskomen om dit in orde te brengen. Mijn vriendin is hiervoor speciaal thuis gebleven van het werk, maar helaas hebben wij die dag geen technieker gezien. We zijn ook niet verwittigd geweest dat de afspraak niet zou doorgaan. Er werd een nieuwe afspraak gepland voor 25 september (vandaag). Opnieuw gezorgd dat er iemand thuis was, maar ook vandaag geen technieker gezien. Ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en ben ik nog altijd niet geholpen! Ik betaal ook al jaren extra voor ‘Business garanties’ in de hoop om sneller geholpen te worden, maar dat is blijkbaar nutteloos. Daarnaast betaal ik nu ook al 2 maand de facturen van 2 packs, terwijl ik er momenteel dus maar 1 nodig heb en gebruik. Ik zou het zeer op prijs stellen dat ik nu met prio behandeld wordt en er zo snel mogelijk een technieker langskomt!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.