Vraag

Technieker al 2 keer niet langs geweest

  • 25 September 2023
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Begin augustus heb ik bij Proximus een aanvraag gedaan voor een adreswijziging van mijn internetabonnement. Op 5 september (ongeveer een maand later), zou er een technieker langskomen om dit in orde te brengen. Mijn vriendin is hiervoor speciaal thuis gebleven van het werk, maar helaas hebben wij die dag geen technieker gezien. We zijn ook niet verwittigd geweest dat de afspraak niet zou doorgaan. Er werd een nieuwe afspraak gepland voor 25 september (vandaag). Opnieuw gezorgd dat er iemand thuis was, maar ook vandaag geen technieker gezien. Ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en ben ik nog altijd niet geholpen! Ik betaal ook al jaren extra voor ‘Business garanties’ in de hoop om sneller geholpen te worden, maar dat is blijkbaar nutteloos. Daarnaast betaal ik nu ook al 2 maand de facturen van 2 packs, terwijl ik er momenteel dus maar 1 nodig heb en gebruik. Ik zou het zeer op prijs stellen dat ik nu met prio behandeld wordt en er zo snel mogelijk een technieker langskomt!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@KennyB 

het spijt me dat dit nog niet in orde is.

Kan je aub toch  je forumprofiel verder aanvullen met alle nodige gegevens?

klantennr? contactnr? enz

Ondertussen zoek ik verder naar je klantgegevens en stuur door naar de betrokken dienst

Groeten

Tina 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

 

Aangevuld!

Reputatie 7
Badge +3

@KennyB mail verzonden naar de juiste dienst, die je verder zal contacteren!

Hallo, ondertussen is ook de derde keer de technieker niet komen opdagen. Ik zou het appreciëren als we zo snel mogelijk geholpen worden... Ik vind het niet kunnen dat wij 2 facturen moeten blijven betalen door jullie nalatigheid!! Graag actie!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KennyB onze excuses voor het ongemak. Ik maak creditnota 7390384215 en vraag om de nieuwe afspraak zo snel als mogelijk in te plannen!

Reageer