Vraag

Technicus komt voor de tweede maal niet opdagen

  • 5 March 2024
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Beste,

 

Op 2/01/2024 kwam er een technicus langs om een nieuwe installatie voor internet en televisie te regelen. Tijdens bezoek blijkt echter dat de koperkabel defect is en vervangen dient te worden, wat ook gedaan wordt op 11/01. De 11e januari kan er echter geen installatie gedaan worden want er mankeert iets aan een centrale verbinding in de straat? Hierdoor wordt installatie uitgesteld naar 8 februari. Die dag komt er echter geen technicus opdagen om de installatie te voltooien. Na chatten en bellen met de proximus helpdesk wordt er een volgende afspraak ingepland één maand later (!) op 5/3 om dan net hetzelfde tegen te komen, namelijk een technicus die nergens te bespeuren is op de desbetreffende dag… 

Op dit moment heb ik op twee maanden tijd al 4x verlof opgenomen om thuis te zijn voor de installatie om dan tot op heden nog steeds geen installatie te hebben, en dus geen wifi of televisie. 

Dit is toch echt met mensen hun voeten spelen? 

Jammer dat klanten op een dergelijke manier behandeld worden. 


5 reacties

@senderes 
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder meer informatie geven over de stand van zaken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste, ik heb alle mogelijke gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +3

@senderes 

nee, dat is echt niet de juiste handelswijze

Ik ken nu niet de redenen waarom precies de installatie niet is doorgegaan

(voorbije maanden zijn er wel onmogelijke installaties geweest omdat laswerken niet konden uitgevoerd worden door het extreem natte weer)

aan hand van het order heb ik de technische diensten meer info gevraagd.  Hopelijk hebben we snel een antwoord met correcte datum!

Excuses

mvg,

Tina

Beste,

Ik heb daarnet een bericht gekregen dat er een volgende afspraak is vastgelegd voor 5 april, wat opnieuw een extra maand wachten betekent en misschien opnieuw een technicus die niet komt opdagen? 

Ik kan echt niet begrijpen dat iemand zo lang moet wachten op een installatie die twee maanden geleden al gerealiseerd had moeten worden. 

Naar mijn weten moeten er geen laswerken gedaan worden aangezien de koperkabel reeds vervangen werd? 

Op z’n minst kunnen ze ook de mensen verwittigen als een afspraak niet doorgaat zodat je geen dag thuis moet blijven voor iemand die niet komt opdagen… 

Reputatie 7
Badge +3

@senderes 

Er wordt bij de technische diensten zeker met aandrang gevraagd om klanten te verwittigen bij annulatie van een afspraak.  Jammer dat het niet altijd gebeurt.

Als ik in de technische fiche kijk, lijkt het wel of er nog laswerken moeten uitgevoerd worden? ik vraag het na…

Ze hebben je gegevens sowies apart genoteerd.  Als er eerder ruimte is, kom je eerder aan de beurt.  We duimen.

mvg,

Tina

Reageer