Skip to main content
Vraag

Storing tv en slechte wifi

  • 1 februari 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Beste,

Ik heb al heel lang laste van slechte WiFi verbinding in huis en heropstarten helpt steeds maar voor een tijdje.

Ook heb ik last van blokjes op tv.

Al regelmatig kanaal laten verzetten door Proximus maar alles helpt maar tijdelijk.

Zou graag eens het opgelost hebben.

 

mvg,

Martine

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • 33951 reacties
  • 1 februari 2022

Moest je kunnen de decoder eens rechtstreeks verbinden met de bbox over een (voorlopige lange) netwerkkabel, om vast te stellen of je dan nog blokjes krijgt.

Ook best eens de bbox resetten ipv herstarten  = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

10 tips om je wifi en internet te verbeteren | Proximus