Vraag

Storing internet handelszaak

  • 21 April 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Bij ons in de straat hebben we nu al de 2de dag op rij geen internet en zijn we telefonisch onbereikbaar. Mijn klanten kunnen niet betalen, muziek gaat via sonos, camera’s, online shop, printen,…. Niets lukt. Gisteren was beloofd het probleem ten laatste 19u dezelfde dag opgelost te hebben. We zijn dag 2 en nog steeds geen oplossing. Een schande voor de handelaars… 


2 reacties

@Ensor 14  Ter info: ik weet niet of je business klant bent die een contact persoon heeft bij Proximus om deze te kunnen raadplegen!

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

@Ensor 14 Uw lijn is inderdaad betrokken bij kabelwerken.  Die duren wel nog tot morgenavond. Ik vermoed dat het probleem groter is dan oorspronkelijk gedacht. We doen er in ieder geval alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Het zou kunnen dat uw lijn vroeger hersteld is, maar dat kan ik niet beloven.  

Ik vind geen gsm-nummers terug in je abonnement waardoor ik je niet kan helpen met extra data op je gsm zodat je die als hotspot zou kunnen gebruiken. 

Reageer