Bij ons in de straat hebben we nu al de 2de dag op rij geen internet en zijn we telefonisch onbereikbaar. Mijn klanten kunnen niet betalen, muziek gaat via sonos, camera’s, online shop, printen,…. Niets lukt. Gisteren was beloofd het probleem ten laatste 19u dezelfde dag opgelost te hebben. We zijn dag 2 en nog steeds geen oplossing. Een schande voor de handelaars…
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik vind geen gsm-nummers terug in je abonnement waardoor ik je niet kan helpen met extra data op je gsm zodat je die als hotspot zou kunnen gebruiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.