Skip to main content

Sins gisteren namiddag valt alles constant uit! Ik heb alle stappen reeds doorlopen alles uit het stopcontact enz... maar niks dus na 10 min tv of internet niks meer , geen tv , internet of telefoon! Mijn zus die rechtover mij woont, heeft geen problemen maar wij liggen op een andere lijn! Heeft nog iemand problemen?

Als je belt naar 0800 22 800 en je krijgt te horen na het invoeren dat er een probleem is in je regieo dan weet je hierdoor dat het probleem gekend is en dat ze er mee bezig zijn.

PS: pas morgen komt hier iemand van het Prox forumteam terug langs.


Sins gisteren namiddag valt alles constant uit! Ik heb alle stappen reeds doorlopen alles uit het stopcontact enz... maar niks dus na 10 min tv of internet niks meer , geen tv , internet of telefoon! Mijn zus die rechtover mij woont, heeft geen problemen maar wij liggen op een andere lijn! Heeft nog iemand problemen?

hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan kunnen we je verbinding nakijken


Reageer