Skip to main content
Vraag

storing?

  • 27 december 2021
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Alain_0196
Forum|alt.badge.img

Kan het zijn dat er sinds deze morgen een zware storing is bij Proximus? Al uren geen tv en WiFi, internet. Technische dienst niet bereikbaar. Wie weet meer info? Beste dank alvast.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 27 december 2021

@Alain_0196 Als je belt naar gratis nummer 080022800 en je telefoonnummer ingevoerd hebt zullen ze melden dat er problemen zijn in je regio, indien dit zo is.

Als op je bbox de DSL controlelamp niet continue oplicht wil dit zeggen dat het VDSL signaal niet op je modem binnenkomt.

Als je niet te horen gekregen hebt dat er storingen zijn in je regio dan zou je de bbox even volledig stroomloos kunne zetten gedurende 5 sec en dan terug laten opstarten om te zien of dit iets oplevert.


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 27 december 2021

Dankjewel voor de info. Toch serieuze storing. Duurt al heel de dag...


Martin
  • 33935 reacties
  • 27 december 2021

Maar heb je via 080022800 vernomen dat er een probleem is voor u /in uw regio ?

Indien ja, dan wil dit zeggen dat ze er ook mee bezig zijn om dit op te lossen, natuurlijk naar gelang van de ernst van de panne kan dit langer duren.


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 27 december 2021

Bij het bellen naar de technische dienst hoor ik: door een incident zijn er problemen op het netwerk...


Martin
  • 33935 reacties
  • 27 december 2021

dan wil dit inderdaad zeggen dat ze er mee bezig zijn, hopelijk wordt het nu vlug opgelost.

Ik weet niet of de Proximus forummedewerkers meer details kunnen opvragen voor u, maar bij een herstelling is niet altijd mogelijk een exact uur op te geven wanneer het opgelost zou kunnen zijn.


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 28 december 2021

Dankjewel, Martin voor de info. Deze morgen de bbox weer opgestart en alles werkt weer; het zou toch fijn zijn als Proximus bij “incidenten op het netwerk” een sms zou sturen zodat je niet nodeloos ongerust bent en van alles uitprobeert. Dat moet toch kunnen, vind ik.

Hierbij ook beste wensen voor alle medewerkers op dit forum. Altijd fijn om geholpen te kunnen worden!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 28 december 2021

Fijn te horen dat alles terug werkt. Onze excuses voor de ondervonden hinder. 

Ook voor u de beste wensen.