ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag die blijkbaar al afgesloten is !
oké, bedankt
De technieker is langsgeweest en hij heeft de modem vervangen; hij mat een ontvangst van 20 kbps op minder dan één meter van de modem, was van 2014.
In de rand: het was niet zo eenvoudig om onmiddellijk een afspraak vast te leggen; je komt op een chatbox, krijgt dan een telefoon met de vraag waarom je gebeld hebt, uitleg gegeven, “je wordt opgebeld”, idd, opnieuw uitleg, “je wordt morgen opgebeld voor een afspraak”, … .
Maar ‘eind goed al goed’.
Bedankt
Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten ik heb de resultaten opgevraagd voor de maand januari, maar ik vind geen onderbrekingen terug.
Tot op de bbox meten we alles goed uit.
Wat je kan doen is een gratis interventie aanvragen via deze link: Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus
De technicus krijgt dan twee uur de tijd om alles bij je na te kijken.
Groeten
Geert
Best afwachten toe een PX forummedewerker je kan meer uitleg geven en verder helpen.
Maar ik veronderstel inderdaad ook dat na de eerste analyse er kan beslist worden om een technieker te sturen.
dan zal ik maar 2x verlof nemen hé ;-)
thx Martin
Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten ik heb de resultaten opgevraagd voor de maand januari, maar ik vind geen onderbrekingen terug.
Tot op de bbox meten we alles goed uit.
Wat je kan doen is een gratis interventie aanvragen via deze link: Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus
De technicus krijgt dan twee uur de tijd om alles bij je na te kijken.
Groeten
Geert
Best afwachten toe een PX forummedewerker je kan meer uitleg geven en verder helpen.
Maar ik veronderstel inderdaad ook dat na de eerste analyse er kan beslist worden om een technieker te sturen.
ik kan blijkbaar op deze link geen afspraak maken, enkel een check op afstand ?
of kan ik hierna een afspraak maken?
die dip op wifi stel je die vast met een toestel dat ver verwijderd is van de bbox of muren tussen en is dit op wifi-5.0 GHz of op wifi-2.4 GHz of op beide?
IK dank dat het toch wel aangeraden is om een happyhouse technieker te laten komen.
Volgens mij is het duidelijk; wanneer er een dip is in de wifi, stel ik vast dat de kabel wel zijn werk doet; loop de hele avond de trappen op om te controleren (fitnesstest)
de dip in wifi is wel heel zwaar
volg ik het advies van Geert C ?
nochtans kun je wel resultaten uitlezen maar blijkbaar niet allemaal correct , mss toch best de raad van
oké, zal ik doen
alvast bedankt
nochtans kun je wel resultaten uitlezen maar blijkbaar niet allemaal correct , mss toch best de raad van
ik zie die tool ook niet staan:
ps: ik zie bij de LAN lichtjes oranje naar de PC, en groen naar de decoder (staat uit) is dit oké?
heb eens de aansluitingen verwisseld en de test opnieuw gedaan, maar geen verandering
Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten ik heb de resultaten opgevraagd voor de maand januari, maar ik vind geen onderbrekingen terug.
Tot op de bbox meten we alles goed uit.
Wat je kan doen is een gratis interventie aanvragen via deze link: Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus
De technicus krijgt dan twee uur de tijd om alles bij je na te kijken.
Groeten
Geert
Mss toch nog eens de bbox resetten en dan eens opnieuw proberen met het sagemtool.
Of schilt er toch iets met je bbox, wie weet?
Of ook eens het tool proberen op een ander pc of laptop moest je die eventueel in je bezit hebben.
Martin, heb nu opnieuw gereset met 20 sec, maar probleem is niet opgelost
heb geen laptop met LAN ter beschikking
Mss toch nog eens de bbox resetten en dan eens opnieuw proberen met het sagemtool.
Of schilt er toch iets met je bbox, wie weet?
Of ook eens het tool proberen op een ander pc of laptop moest je die eventueel in je bezit hebben.
Is je bbox al eens vervangen geweest, want de bbox heb je al gerest volgens ik begrepen heb, door 20 sec het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden.
inderdaad 20 sec, maar ik wil dat wel nog eens doen hoor, morgen
die error melding kan ik wel niet inschatten
Is je bbox al eens vervangen geweest, want de bbox heb je al gerest volgens ik begrepen heb, door 20 sec het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden.
Als je twijfelt over het type modem.
De B-Box 3 van Sagem en Technicolor zien er identiek uit. Je kan het ergens zien aan de sticker achterop geloof ik.
Maar duidelijker is dit: de Technicolor modem heeft 4 aaneengesloten gele poorten, de Sagem 2 groepjes van 2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.