Beantwoord

spa module werkt niet meer na stroomonderbreking

  • 14 October 2023
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

  • Practitioner
  • 52 reacties

Onze spa module die de jacuzzi verbindt met de server van Balboa werkt sinds kort niet meer. Dachten eerst dat het was van een korstondige stroomonderbreking waardoor deze mss defect gegaan is. Vandaag heb ik deze ingeplugd op een internet modem van Telenet bij de geburen. Dan werkt module terug. Probleem zit dus op de internetbox van Proximus die onlangs vernieuwd is. Resetten brengt niets op. Module heeft een Lan verbinding nodig.Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Gvw 23 October 2023, 18:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Niemand van Proximus, als dit niet opgelost wordt zal ik moeten overgaan naar andere provider?

Reputatie 5
Badge +2

@Gvw Werken uw lan poorten wel als u er een lankabel insteekt en ze test op een laptop of pc?

Dit kan ik nog eens proberen maar normaal wel want tv werkt. Ik ga nu even afwachten. Proximus gaat nieuwe modem opsturen

Reputatie 5
Badge +2

@Gvw Laat iets weten als het terug in orde is daarmee.

Vandaag is nieuwe modem toegekomen, alle problemen zijn opgelost. 😀

Reputatie 2
Badge

Welcome to the world of IoT.👏

Waarom in gods naam moet een Jacuzzi / Spa een verbinding met de cloud hebben ? Meerwaarde ?

Ik durf wedden dat de “gratis” app hiervoor weer allerhand persoonlijke gegevens verzamelt😹

Allee verruit hier gaan we weer. Eerst en vooral is het geen gratis app. Alle info aangaande de sturing kunnen via een beveiligde cloud mee bekeken worden met mijn leverancier die ik kan contacteren als er een probleem is. Ik vind trouwens niet dat forum dient om zulke discussies te beginnen. Mijn modem is vervangen probleemŽopgelost en thats it.