Skip to main content
Beantwoord

SMTP fout 554

  • 11 november 2023
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

 

Ik heb recent een nieuw xxxx.com domein aangemaakt bij een hosting bedrijf (Hostnet.nl).
 

Vanuit miin proximus mail is het geen enkel probleem om mails te versturen naar een email adres in het nieuwe xxxx.com domein.

Mails ontvangen vanuit het nieuwe domein naar mijn proximus mail lukt niet - SMTP foutmelding 554. 
Hostnet.nl heeft de bounce mail onderzocht en komt tot de conclusie dat Proximus het nieuwe xxxx.com domein uitfiltert. 

Wie kan ik contacteren binnen Proximus om dit probleem op te lossen? De helpdesk kan niet van dienst zijn. Na vele telefoontjes, geen stap vooruit………….

Beste antwoord door Martin

Stuur ook eens een mail naar dnsmaster@proximus.com mogelijks kunnen ze je ook daar verder helpen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33980 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2023

Stuur ook eens een mail naar dnsmaster@proximus.com mogelijks kunnen ze je ook daar verder helpen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 november 2023

Dank Martin voor je reactie.  De mail naar de DNS master is vertrokken!

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 november 2023

De DNS master heeft adequaat gereageerd en het probleem is opgelost! 😀


Martin
  • 33980 reacties
  • 13 november 2023

fijn te horen dat het opgelost is en bedankt voor je feedback.