Vraag

Skynet Spamfolder

  • 12 februari 2020
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Sommige van mijn eigen verzonden mails komen automatisch in de spamfolder van mijn Skynet account terecht.

Ik vind nergens instellingen terug om deze spambox/filter te beheren.


4 reacties

Als je verstuurt via een mail programma waarschijnlijk en is dit altijd met het zelfde toestel en mailprogramma dat je uw mails verstuurt.

als je die zelfde mail verstuurt via http://webmail.proximus.be komt die dan ook in je eigen spam terecht want mss is het je eigen mailprogramma die deze direct in je spamfolder zet!

hier bijvoorbeeld ook een gelijkaardig geval 

Reputatie 5
Badge +2

Om te weten waarom een mail in ongewenste mail/SPAM terecht komt is te kijken naar de mailheader. Meer bepaald naar de zogenaamde spam confidence level score deze duid aan of een mail al dan niet gecategoriseerd wordt als ongewenst. In de mailheader kan je ook zien of je mail wel degelijk gepasseerd is via de mailservers van Proximus. Welk e-mail programma gebruik je? Ik kan wel even de e-mail header voor jou bekijken.

mss best deze header sturen via privé bericht dan  > klik hier

om privé informatie op het openbaar forum te vermijden , nee ?

Reputatie 5
Badge +2

Inderdaad best via privé bericht. Dat was ik vergeten te zeggen. Bedankt om hieraan te denken Martin.

Reageer