In sta versteld dat ik er na vijf maand achterkom dat Proximus zware Skynet of mail problemen heeft waardoor mails niet vertrekken, niet toekomen, er geen synchronisatie tussen Outlook en Apple Mail en last out not least mappen verloren worden. En wanneer je dan toch eens de vraag stelt, nadat je zelf alles hebt geprobeerd, tot account wissen en opnieuw aanmaken toe, zegt één van hun operators dat zij het niet weten. Kan nog lang duren, weten geen oplossing. Ik denk dat ik mij een andere operator ga zoeken. WAT EEN GEBREK AAN DIENSTVERLENING!
ik weet niet of je ondertussen dit gelezen hebt hier→ e-mail probleem en de oplossing ervan waar je best het webformulier ook invult.
Beste Hadewych T, denkt u dat er nog verder reactie komt omtrent de voorgestelde problematiek?
Beste, Tot oktober heeft alles normaal gelopen, hier bedoel ik het volgende mee. Heb Apple Laptop en I phone. Op Laptop staat Apple mail en Outlook . Deze hebben steeds, sinds installatie begin 2021, synchroon gelopen, wat ik de ene las en opsloeg werd in de ander up-ge datet en omgekeerd. Alle mappen waren in beide programma’s identiek en werden ook gesynchroniseerd. Ergens in oktober november verleden jaar is de synchronisatie tussen Apple mail en Outlook volledig zoek. Sinds verleden maand verdwijnen ook mappen in Apple mail. Verzenden van mails uit Outlook werkt doch je ziet geen ontvangen mails in Outlook. In Apple mail zie je wel verzonden en ontvangen mails doch te bewaren mails in de respectievelijke mappen gaat niet, mappen binnen Skynet zijn verdwenen. Op de I Phone daarentegen zijn nog alle Skynet mappen zichtbaar. Mail op I Phone werkt ook normaal. Dus het beheer van Outlook en Apple mail binnen Skynet is een RAMP.
Ondertussen mag je hier laten weten welke problemen je exact ondervindt met uw mailbox. Dan maken we een ticket aan om dit te herstellen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.