Vraag

Skynet problemen

  • 21 January 2022
  • 30 reacties
  • 1119 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Darfelgai Sorry dat we niet vroeger op je vraag hebben geantwoord. Je kan best het webformulier invullen via de link die Martin hierboven postte. Via die link vind je ook meer inforatie over de problemen. Je mailbox zal dan 24-48u later hersteld zijn. 

ik weet niet of je ondertussen dit gelezen hebt hier→ e-mail probleem en de oplossing ervan waar je best het webformulier ook invult.

Beste Hadewych T, denkt u dat er nog verder reactie komt omtrent de voorgestelde problematiek?

Beste, Tot oktober heeft alles normaal gelopen, hier bedoel ik het volgende mee. Heb Apple Laptop en I phone. Op Laptop staat Apple mail en Outlook . Deze hebben steeds, sinds installatie begin 2021, synchroon gelopen, wat ik de ene las en opsloeg werd in de ander up-ge datet en omgekeerd. Alle mappen waren in beide programma’s identiek en werden ook gesynchroniseerd. Ergens in oktober november verleden jaar is de synchronisatie tussen Apple mail en Outlook volledig zoek. Sinds verleden maand verdwijnen ook mappen in Apple mail. Verzenden van mails uit Outlook werkt doch je ziet geen ontvangen mails in Outlook. In Apple mail zie je wel verzonden en ontvangen mails doch te bewaren mails in de respectievelijke mappen gaat niet, mappen binnen Skynet zijn verdwenen. Op de I Phone daarentegen zijn nog alle Skynet mappen zichtbaar. Mail op I Phone werkt ook normaal. Dus het beheer van Outlook en Apple mail binnen Skynet is een RAMP.

Reputatie 7
Badge +4

@Darfelgai Allereerst onze excuses voor het ongemak. We zijn samen met onze leverancier volop op zoek naar een definitieve oplossing. 

Ondertussen mag je hier laten weten welke problemen je exact ondervindt met uw mailbox. Dan maken we een ticket aan om dit te herstellen. 

Reageer