Skip to main content
Beantwoord

sedert weken problemen met webmail


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 8 februari 2022

Ik krijg al dagen:

 

“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” te lezen als ik op mijn webmail wens in te loggen.

 

Hoe lang kan dit duren?


Martin
  • 33539 reacties
  • 8 februari 2022

zelf kun je alleen maar het webformulier invullen en als het zo niet opgelost geraakt kan een proximus forummedewerker het probleem doorsturen aan de juiste dienst


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 10 februari 2022

Wanneer gaat dat nu alstublieft finaal opgelost zijn met die webmail???


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 15 februari 2022

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 15 februari 2022
bik schreef:

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...

@bik , blijven volhouden. Heb 14 volgehouden en sinds gisteren komen er terug mails. Het webprogramma geeft wel veel fouten , maar ja.Heb het formulier zeker 7 maal ingevuld , via chat 3x, via facebook.  Een antwoord krijgt ge helaas niet , ge ziet het enkel door te proberen. Is geen method maar ja.


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 februari 2022

Kun je me gegevens doorsturen hoe ombudsman te contacteren?


Martin
  • 33539 reacties
  • 16 februari 2022

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 17 februari 2022

@bik Helaas kunnen wij op dit moment niet meer doen dat het door jou zelf te laten registreren, door ons te laten registreren en vragen om geduld te hebben. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is maar zijn samen met onze leverancier volop aan een oplossing aan het werken.


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 17 februari 2022

Hopelijk rekenen jullie deze schadeloosstelling door naar ons, jullie gedupeerde klanten


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 februari 2022

In plaats van beter wordt het nog erger. Sommige mails werden door Proximus ongewenst in de spam geplaatst maar daar kon je ze tenminste nog naar de inbox verplaatsen. Sinds 15/2 komen die zelfs niet meer in de spam maar  zijn ze gewoon “nergens”. Betere programmeurs aanwerven en naar de gebruikers luisteren aub i.p.v. de oorzaak bij de gebruikers te zoeken want daar ligt ze NIET.

Al twee formulieren ingevuld zonder enige reactie. Al twee ticketnummers gekregen zonder enig resultaat.

Vroeger was er in de webmail een (niet werkende) rubriek “veilige afzenders” maar die hebben ze intussen ook weggehaald. Als dat de manier van “oplossen” is…

En de woordvoerder die in de krant laat weten dat er problemen “geweest” zijn. Onbekwaam!