Skip to main content
Vraag

sedert gisteren krijg ik geen mails binnen


Sedert gisteren krijg ik geen mails binnen, op PostvakIn zie ik 6 ongelezen mails maar die zijn niet zichtbaar, noch op webmail, noch op smartphone.

Maar ik kan wel mails sturen.

Paar keer aan en afgemeld maar het probleem blijft.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33951 reacties
  • 26 januari 2022

er zijn inderdaad verscheidene problemen zoals op de contactpagina wordt gemeld → Contacteer onze klantendienst | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 januari 2022

ok bedankt Martin!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 januari 2022

Is da nu nog altijd niet opgelost?


Martin
  • 33951 reacties
  • 27 januari 2022

Bericht van Proximus forummedewerker:

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.Alvast onze excuses voor het ongemak!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 28 januari 2022

@Amir1978 

Je mag je gegevens via deze link doorgeven voor het probleem met de (web)mail.