Sedert gisteren krijg ik geen mails binnen, op PostvakIn zie ik 6 ongelezen mails maar die zijn niet zichtbaar, noch op webmail, noch op smartphone.
Maar ik kan wel mails sturen.
Paar keer aan en afgemeld maar het probleem blijft.
Sedert gisteren krijg ik geen mails binnen, op PostvakIn zie ik 6 ongelezen mails maar die zijn niet zichtbaar, noch op webmail, noch op smartphone.
Maar ik kan wel mails sturen.
Paar keer aan en afgemeld maar het probleem blijft.
er zijn inderdaad verscheidene problemen zoals op de contactpagina wordt gemeld → Contacteer onze klantendienst | Proximus
ok bedankt Martin!
Is da nu nog altijd niet opgelost?
Bericht van Proximus forummedewerker:
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.Alvast onze excuses voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.