Na een een mail te hebben ontvangen van Scarlet op 28.08.2024 dat de download en upload automatisch zullen verhoogt worden van 70 naar 100Mbps en 10 naar 20Mbps ging ik er van uit dat dit reeds opgeleverd was gezien dat deze mail reeds van een jaar geleden is.
Toen ik merkte dat ik een lage upload had van 4Mbps wat voorheen 12.5Mbps was nam ik een kijkje met het bekende BBox3 Sagem Tool.

Na contact met het Scarlet support en wijzend op hun mail van 28.08.2024 wisten ze mij te zeggen dat ze de lijn hebben uitgemeten en geen storingen hebben kunnen vast stellen en alles in orde was en dat ze verder niets konden doen.
Ik nam geen genoegen met hun reactie en heb dan een TBF lijntest gestart op het nummer 080024224
Al de eerste dag van de test ging mijn profiel van 70/4 naar 70/30 (max 20Mbps upload wat normaal is) wat ik nu een 5 tal dagen heb.
Maar ik kan zien dat ik nog steeds geen DLM profiel heb gekregen, is deze nu uitgeschakeld op mijn lijn door die TBF te starten want voorheen zat ik wel op een DLM profiel.

Ook denk ik dat mijn download snelheid ook hoger kan (bijvb. 100/30) gezien mijn goede lijnwaardes.
Kan mij iemand zeggen wat ik nog kan doen of is er hier iemand van PX die eens een kijkje kan nemen van mijn lijn instellingen ?
Alvast bedank !