Vraag

Sagem Internet gateway device dhcp range instellen.0

  • 16 November 2022
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Zojuist een nieuwe Fiber connectie gekregen door een ervaren techneut van Proximus. Zeer goed gedaan. Nog even mijn eigen installatie optimaliseren naar de nieuwe normen en klaar is Kees. Er is één probleem. De IP adressen zijn niet meer in de range 192.168.1.xxx maar zijn nu 192.168.129.xxx warbij de basis 192.168.128.1 als modem is. Ik wil deze marge terug instellen tussen 192.168.1.10 en 192.168.1.220 zodat al mijn toestellen en vmware’s binnen één netwerk leven. Nu moet alles opnieuw ingesteld worden en dat is niet mijn optie. Hoe kan ik deze instellen want een web-pagina heeft deze nieuwe modem niet meer….

 

3 reacties

Alle instellingen moeten nu via Myproximus gebeuren voor de nieuwe Internet Box

Alle instellingen moeten nu via Myproximus gebeuren voor de nieuwe Internet Box

 

Via de App of via de website. Hoe kun je dit eenvoudig bereiken. De technieker heeft me dit getoond maar kan het me niet echt meer herinneren of vindt het alleszins niet zo direct terug. 

Thanks anyway for this fast reply !!!

 

Aangezien je nog maar onlangs een nieuwe connectie gekregen hebt kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd is in het systeem. 

Daarom best ondertussen je forumprofiel aanvullen zodat de prox medewerkers (moderatoren) dit verder kunnen natrekken. 

NB: Zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer