Vraag

public wifi werkt niet

  • 25 February 2023
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2
Badge

sinds ik naar fiber ben overgegaan werkt mijn public wifi niet meer. (modem is een V3+)

heb al vanalles geprobeerd, nieuw gebruikersnaam en wachtwoord, andere EAP-Methodes en Phase 2 verificaties getest, niets werkt er, bij m’n moeder thuis werkt het ook niet, ten einde raad.

het probeert in te loggen maar krijgt geen ip adres op m’n gsm, op de laptop net hetzelfde.

 

kan er maandag iemand van Proximus dit eens nazien, alvast bedankt !

groeten.


5 reacties

@Timpie je ziet dus  op http://myproximus.be je Proximus Public wifi login staan … en kan wachtwoord en al beheren enz..

Proximus Forummedewerkers kunnen aan hun kant ook maandag eens natrekken of alles normaal staat ingesteld.

Als het nog recent is dat je overgeschakeld bent op fiber kan het zijn dat mss nog niet alles volledig doorgestroomd is.

Reputatie 2
Badge

@Timpie je ziet dus  op http://myproximus.be je Proximus Public wifi login staan … en kan wachtwoord en al beheren enz..

Proximus Forummedewerkers kunnen aan hun kant ook maandag eens natrekken of alles normaal staat ingesteld.

Als het nog recent is dat je overgeschakeld bent op fiber kan het zijn dat mss nog niet alles volledig doorgestroomd is.

heb alles al getest op myproximus.be incl. alle settings op mijn toestellen, ook via de app op m’n telefoon, het lukt niet meer om het aan de praat te krijgen, en fiber heb ik sinds vorig jaar mei, sindsdien heeft mijn public wifi nooit meer gewerkt, ik weet welke instellingen er allemaal nodig zijn, maar het wil gewoon geen verbinding meer maken.

 

en wat ik ook vreemd vind, is als ik mijn login gegevens gebruik en bij m’n moeder thuis via haar modem probeer te verbinden lukt dit ook niet, ook niet als ik haar login gegevens bij mij thuis probeer, lijkt dus bij mijn moeder ook niet meer te werken…

vroeger bij een koperlijn hadden we geen probleem daarmee.

Reputatie 2
Badge

Niemand met een oplossing ?

Reputatie 7
Badge +5

@Timpie Momenteel is er een algemeen probleem met de public wifi op fiber met een bbox 3.

Reputatie 2
Badge

@Timpie Momenteel is er een algemeen probleem met de public wifi op fiber met een bbox 3.

ok, dan ben ik niet de enige blijkbaar, hopelijk wordt het probleem snel opgelost, alvast bedankt voor het antwoord.

Reageer