Hallo, hier ben ik weer, ik probeer in te loggen via mijn PC op public wifi maar verder dan 502 Bad Gateway geraak ik niet, kan iemand mij a.u.b. verder helpen.
Grtjes, Lieve
Hallo, hier ben ik weer, ik probeer in te loggen via mijn PC op public wifi maar verder dan 502 Bad Gateway geraak ik niet, kan iemand mij a.u.b. verder helpen.
Grtjes, Lieve
je gebruikt toch bij het inloggen je public wifi login mailadres en public wifi wachtwoord.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Beste Martin,
Ik gebruik het mailadres en paswoord van de beheerder (mijn echtgenoot) voor Myproximus maar ook met mijn login gegevens voor Myproximus lukt het niet, ik kan mij niet herinneren dat ik specifiek voor Public wifi op PC iets aangemaakt heb?
M.v.g. en weeral eens bedankt om te reageren, Lieve
Let op: voor een verbinding op je pc of Mac, heb je een Public Wi-Fi login of wachtwoord nodig. Voor je gsm raden we aan om Public Wi-Fi te installeren via MyProximus.
Enkel als beheerderNieuw venster van MyProximus kun je je login en wachtwoord opvragen of opnieuw instellen. Heb je betalende Public Wi-Fi optie? Dan kun je deze enkel instellen op je gsm of tablet, niet op pc of Mac.
Oef het is gelukt dankzij jou goede begeleiding, merciekes alweer Martin!
M.v.g. Lieve
heel graag gedaan en blij te horen dat ik je heb kunnen wat verder helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.