Beste, ik ben onlangs terug abonnee bij Proximus voor internet, tv en vaste telefoon.
Ik kan geen toegang tot PublicWifi op mijn iPhone installeren ( op Mijn iPad lukt het wel), volgens de gekregen uitleg van de helpdesk en bij het bekijken van een film op YouTube, zou dit wel moeten lukken, maar in de praktijk lukt het niet, omdat ik geen Proximus (abonnement) heb en een Sim kaart in mijn gsm steekt !?
Blijkbaar zou dit iets nieuws zijn en zijn er nog niet veel personen bij Proximus hiervan op de hoogte ! Telkens ik de vraag stel krijg ik als antwoord dat dit moet lukken ?
Maar misschien vergis ik me en heb ik het niet goed begrepen. Misschien lukt het toch om de PublicWifi te installeren op mijn gsm 🤔
Maar indien dit het niet mogelijk is, zou dit best moeten aangepast worden, en gecommuniceerd worden aan de verkoopdienst en de helpdesk .! Zodat er in de toekomst duidelijke en juiste informatie wordt verstrekt aan de klanten.
Ik vind het wel geen klantvriendelijke aanpak om de klanten te verplichten om een Proximus Simkaart of een abonnement aan te schaffen!
Heeft er soms iemand ervaring met dit probleem of kan iemand mij het juist antwoord Of oplossing geven.
mvg.