Beantwoord

public wifi

  • 14 February 2021
  • 9 reacties
  • 1169 Bekeken

Is er een andere manier om toegang te krijgen tot public wifi? Want die nieuwe manier met de sim eap is het niet

 

icon

Beste antwoord door Arshenio 15 February 2021, 08:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

probeer eens als volgt

invoeren via instellingen op je smartphone:

Eap-Methode :         TTLS  (bij sommigen werkt het met PEAP ipv TTLS)
Verificatie Fase 2     MSCHAPV2 
CA certificate        Niet valideren
Identiteit         xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login)
Anonieme Identiteit    xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login) 
            (auto@proximuswifi.be kun je ook proberen)

probeer eens als volgt

invoeren via instellingen op je smartphone:

Eap-Methode :         TTLS  (bij sommigen werkt het met PEAP ipv TTLS)
Verificatie Fase 2     MSCHAPV2 
CA certificate        Niet valideren
Identiteit         xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login)
Anonieme Identiteit    xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login) 
            (auto@proximuswifi.be kun je ook proberen)

Dat heeft meteen geholpen, dankjewel! Maar ik denk dat ik nu op een ander probleem gekomen ben, de snelheid is maar 0.20 mb/s als ik een speed test doe, zou dat kunnen?

 

Dat is inderdaad heel laag is dat via je eigen bbox dat je test en komt er genoeg wifi ontvangst signaal binnen, anders eens heel dicht bij je bbox gaan staan

Dat is inderdaad heel laag is dat via je eigen bbox dat je test en komt er genoeg wifi ontvangst signaal binnen, anders eens heel dicht bij je bbox gaan staan

Nee dit is niet via die van mij, ik heb de hotspot op mijn modem uit staan, het is die van een van mijn buren  maar anders wacht ik wel tot ik op het werk ben, ik verbond altijd met de hotspot daar en die was snel genoeg, nogmaals bedankt voor uw tijd!

@Arshenio dan zal het heel goed kunnen dat je snelheid laag is want dan zijn er wat obstakels tussen (muren/afstand...)

@Arshenio ik heb als test ook eens geconnecteerd op mijn buur zijn public wifi en dit is het resultaat van de speedtest, dus je ziet dat dit kan normaal zijn dat die speed traag is

 

@Arshenio ik heb als test ook eens geconnecteerd op mijn buur zijn public wifi en dit is het resultaat van de speedtest, dus je ziet dat dit kan normaal zijn dat die speed traag is

 

Ja, ik ben nu op het werk en daar heb ik 50 mbps dus het ligt inderdaad daar aan, dankje voor de oplossing en uw tijd!

:thumbsup_tone2: Heel graag gedaan 

Reputatie 6
Badge +3

De snelheid van Public Wi-Fi is afhankelijk van de lijn waarop hij uitgezonden wordt. Als het netwerk van uw buren om dat momemt zelf veel aan het verbruiken is, of er zijn meerdere mee verbonden, dan kan de Public Wi-Fi snelheid lager liggen.