Vraag

ps4 kan geen verbinding maken met netwerk

  • 7 October 2021
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Mijn 2 zonen hebben elk een PS4. Sedert vorige week kunnen ze beide niet meer online spelen. We zien ons wifi netwerk staan, maar we kunnen geen verbinding tot stand brengen. Wanneer we willen verbinden, krijgen we telkens de melding: verbinding kan niet tot stand worden gebracht binnen de tijdlimiet. Ook met ee lan kabel werkt het niet. Toevallig is dit probleem bij beide toetstellen  begonnen. Gebeld naar Proximus, daar wisten ze geen raad .

Wat is oorzaak, wat kan ik doen? 

 


5 reacties

mss zou je een bbox reset kunnen proberen om te zien of het daarna wel lukt:

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

@Martin 

Dit heb ik reeds zo geprobeerd, maar dit werkt niet 

 

Ik vraag mij af of het weer niet te maken heeft met een software versie op de bbox want dit was een ruime tijd geleden ook zo dat er problemen waren, maar mss weten de Proximus forummedewerkers daar wel meer over en kunnen ze u morgen als ze terug langskomen je hiermee verder helpen, mss moeten ze andere software pushen zoals het toen het geval was, wie weet?

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van Proximus medwerkers (moderatoren) op dit publieke forum

Kunt u met andere apparaten (PC/...) wel via kabel en/of WiFi verbinding maken met het internet?

&

Herstellen en verbinden | PlayStation-ondersteuning | Sony PlayStation

Verbinding maken met andere apparaten zal wel geen probleem zijn, het is een Probleem dat inderdaad met PS4 nog voorvalt.

en volgens anderen als ze de flow volgen op de link die meegegeven hebt komen ze tenslotte uit op “neem contact op met je provider” :-)

Reageer