Skip to main content
Vraag

prullenbak


ik kan de prullenbak van mijn webmail niet meer leegmaken

25 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 14 januari 2022

@franstroch 

Je bedoelt dus: de mails permanent verwijderen dat lukt dus niet meer?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 14 januari 2022

ja,als ik ze probeer te verwijderen komen ze steeds terug


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 14 januari 2022

@franstroch 

Momenteel zijn er algemene problemen met de webmail, ik vermoed dat dit er ook wel mee te maken heeft.

Hieraan wordt door Engineering gewerkt aan een oplossing.

Ik stuur het in ieder geval door.

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 14 januari 2022

Bedankt om te reageren

Groeten


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 14 januari 2022

@franstroch 

Kan je eens even kijken of het nu wel lukt?

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 14 januari 2022

Inderdaad, het is gelukt , bedankt om mij te helpen


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 januari 2022

ik kan prullenbak ook niet ledigen


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 januari 2022

Sinds verleden week donderdag kan ik geen inkomende mails van mijn Skynet account meer zien, noch downloaden.  Als diverse malen naar helpdesk 080022800 getelefoneerd,  krijg steeds Nederlands (Hollands..soms zelfs Hollands met haar op) sprekende mensen aan de lijn, die blijkbaar niet veel kaas (:grin: ) gegeten hebben van alles wat met digitale zaken te maken heeft (externe helpdesk firma?).  Elke keer krijg ik andere tips die ofwel totaal naast de kwestie zijn, ofwel helemaal geen oplossing bieden.  Ik weet dus niet of- en zo ja, wanneer dit zal opgelost worden.  Als mijn mailbox niet werkt, krijg ik ook geen mails binnen van bvb facturen van energiebedrijven, officiële mails over Corona vaccin, of tal van andere belangrijke communicatie.  Mijn mailbox is mijn brievenbus sinds we door allerlei instanties verplicht zijn via mail te communiceren,  en….die mailbox is nu total loss.  Wat is er aan de hand Proximus/Skynet/Pickx.  Als dit een algemeen probleem is, waarom communiceren jullie niet daarover via bvb SMS of zelfs in de media?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 20 januari 2022

@ciskewiet009, @wieke 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Jullie mogen in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 januari 2022

In Skynet mailbox geen inkomende mails meer gedurende 7 dagen. Sinds vanmorgen terug ok.  nadat ik na 5 dagen via de klachtendienst eindelijk ECHTE medewerkers van Proximus kon contacteren en niet meer de totaal onbekwame externe helpdesk (080022800), die mij 5 dagen lang niet wilden/konden helpen en mijn probleem zelfs niet doorgaven aan Proximus.  Hopelijk beseft Proximus dat die twijfelachtige externe helpdesk mee het gezicht van Proximus bepalen, lees: naar beneden halen.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 21 januari 2022

Prullenbak kan niet geledigd worden in webmail - > webtop error.

Mails versturen vanuit skynet account op PC lukt niet - vanuit webmail vandaag wel weer


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 21 januari 2022

@Nicole M 

sinds wanneer ondervind je dit?

 

Geert


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 21 januari 2022

Bedankt voor je reactie. Dit is sinds vorige week. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 21 januari 2022

@Nicole M 

We hebben dit doorgestuurd naar IT.

 

 

Groeten

Geert


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 21 januari 2022

Bedankt alvast


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 24 januari 2022

Mijn problemen in verband met inkomende mails zonder verzender noch inhoud zijn opgelost. Ik heb mijn privé mailaccount daarna gewist en weer geactiveerd.

De prullenbak ledigt nu ook.

Fingers crossed dat het goed blijft want één week met heel veel problemen geweest.

Bedankt aan het team voor de interventie.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 januari 2022

hier ook niet . al 1 week . als ik ledigen kom telkens terug . hoe moet ik oplossen ?


Martin
  • 33078 reacties
  • 28 januari 2022

TUI: er wordt nu ook gevraagd van je mailadres dat problemen heeft door te sturen via webformulier.

laatste updateBelangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum     

»  »     WebFormulier


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 28 januari 2022

@Maelerudy Zoals @Martin al heeft gepost kan je je gegevens doorgeven via de bovenstaande link.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 januari 2022

Dank voor reageren . hopelijk lukt het voor ledigen van prullenbak 

 


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 452 reacties
  • 28 januari 2022

mijn prullenbak is plots leeg, zonder dat ik het geleegd heb, staat ook niet aangevinkt dat de prullenbak moet geleegd worden bij afsluiten, hoe komt dit?

kan nog steeds ook geen mails beantwoorden in outlook, moet rechtstreeks naar de website gaan om dit te doen, 

gewoon een nieuwe mail aanmaken en versturen lukt wel


Martin
  • 33078 reacties
  • 28 januari 2022

heb je dat webformulier ook ingevuld


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 januari 2022

dank u  nu lukt het prullenbak leegmaken , dank u 

 


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 452 reacties
  • 30 januari 2022

items in prullenbak staan er terug in, dus niet meer leeg, ik veronderstel dat ze alle er terug in staan, 

antwoorden via outlook op mails Skynet lukt wel nog steeds niet, dus nog steeds via website proximus of website outlook, niet op de geïnstalleerde outlook


Martin
  • 33078 reacties
  • 30 januari 2022

je kan altijd het webformulier terug opsturen in de hoop dat ze daardoor weten dat er nog iets scheelt en proximus het terug kan natrekken wat er nog niet in orde is.