Skip to main content

Proximus, zo ***** zat

Veel zin om alles bij Proximus op te zeggen want eigenlijk is er weinig dat gewoonweg werkt.

Van het forum tot internet tot Pickx en tv via de box, niets is pijnloos , niets werkt zoals het zou moeten en wij domme klanten blijven maar teveel geld betalen voor weinig dienstverlening.

Misschien tijd voor Starlink en streaming?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 33988 reacties
  • 10 mei 2025

Hebben ze dan nog niet van PX uit voorgesteld van eens een technieker te sturen om dit uit te pluizen!

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 13 mei 2025

@Dan013 Wat ondervind je juist  ? Kan je wat meer concrete uitleg geven ? 

Ik heb je lijn en historiek nagekeken. In de metingen zie ik geen fouten, wel een oudere modem. Ik vind ook geen meldingen van problemen terug dit jaar, via chat of telefoon. 

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 mei 2025

@Dan013 

Hetzelfde hier. Veel betalen en geen dienstverlening. Ik wordt er gek van….

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 26 mei 2025

@CyberFella 

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als we je klantgegevens kennen, kunnen we dit laten nakijken en bespreken met techniekers!

groeten

Tina

• Auteur
  • Practitioner
  • 34 reacties
  • 26 mei 2025

Beste, ik weet dat er mensen betaald worden om bij dit soort klachten te assisteren maar waar ik eigenlijk naartoe wil is dat men begrijpt dat mensen (klanten) dit soort inefficiëntie zat worden.

Er word ons almaar meer digitalisatie opgedrongen met alle gevolgen van dien, en steeds meer fouten , steeds minder support. 

Maar wat ik erger vind is dat wij als klant hier onze tijd moeten in investeren. Maar even wat details om jullie een pleziertje te doen.

TV met laatste versie Apple TV, draaien meerder streaming diensten op zonder haperen, en achter een vpn. Ethernet connectie uiteraard.

Pickx app hapert, skipt scenes, soms een lege tv guide voor enkel dagen, soms is plots het paswoord weer verdwenen……

Pickx op iPad casten naar TV via Apple TV, geen enkel probleem, geen haperingen … en dit is dus over wifi van dezelfde Apple Router waar de Apple TV via ethernet mee verbonden is.

Ik geef het op, zal de iOS app wel gebruiken op de iPad.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 27 mei 2025

@Dan013 Ik begrijp zeker dat het niet leuk is om hiervoor te moeten bellen en zaken uit te testen, maar zonder die details of contact te nemen met ons kunnen we het probleem niet oplossen. Dankjewel dus om ze te geven. 

Kan je eens testen op je TV zonder de VPN te gebruiken of het probleem dan nog blijft ? Deze kan problemen geven met onze app.