Beantwoord

Proximus Webmail: lege Mailbox en error melding,

  • 12 February 2022
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

12/02/2022,  9u : Een nieuwe dag, opnieuw problemen. Lege inbox en error melding

Na herhaalde inlog pogingen (met skynet adres) en geduldig wachten

 

icon

Beste antwoord door Argenteus 19 February 2022, 09:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Na nieuwe poging:

 

Reputatie 4
Badge +2

10u 16 : eindelijk ingelogd in persoonlijke mailbox, voor hoelang? Een een straatje zonder eind?

Wat mij het meest stoort is de onbetrouwbaarheid van Proximus Mail. Het blijft telkens opnieuw bang afwachten of je kan inloggen en dan hopen dat je e-mails correct ontvangen/verstuurd worden.Ook het enorme tijdsverlies is hier een belangrijke factor.
Het ‘nieuwe Proximus kleedje’ van 4 maand geleden blijkt niet door een professionele naaister te zijn  gemaakt!

Reputatie 7
Badge +4

@Argenteus Krijg je deze melding nog steeds ? Zoja, zal ik je mailbox laten nakijken. 

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT Ondertussen doet zich het probleem van zes dagen geleden niet meer voor.
Mijn mailbox hoeft dus niet nagekeken te worden. Er zijn nog wel wat probleempjes, maar ik ben al blij dat ik kan inloggen en mails kan verzenden/ontvangen. 

Programmeurs, wanneer gaan jullie eindelijk eens testen of jullie nieuwe webmail werkt? Veilige afzenders toevoegen niet mogelijk, regels kan je invullen maar werken niet, markeren dat een mail geen spam is haalt niets uit. enz enz

Reageer