Vraag

Proximus webmail layout

  • 13 June 2022
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  1. Inbox, gelezen e-mails : sinds korte tijd blijft de tekst van het onderwerp en de datum van een gelezen e-mail  ‘vet/bold’. Enkel de afzender wijzigt naar ‘normaal’. Zo wordt een ongelezen e-mail minder opvallend!
    Is dit de bedoeling  of bestaat er een optie om dit te wijzigen?
  2. Lokale afbeelding invoegen: een ingevoegde lokale afbeelding kan enkel gewijzigd of verwijderd worden. Heel korte tijd was er ook de mogelijkheid om de grootte hiervan aan te passen. Kan men deze mogelijkheid opnieuw invoeren?

 


9 reacties

Hallo,

bij idem dezelfde problemen, onderwerp blijft ook in vet staan bij gelezen mail, zeer verwarrend.

dank voor feedback.

 

Reputatie 2
Badge

Is inderdaad zeer storend! Trouwens ook de verzonden mails staan allemaal in ‘vet’. Ze kunnen niet meer gemarkeerd worden als gelezen/ongelezen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit zelf ook even uitgetest en heb hetzelfde voor, zowel in Chrome als Edge. Ik heb dit doorgegeven voor verder onderzoek. 

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT  Al een reactie ontvangen? Deze layout is heel verwarrend en storend.

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus  Wanneer je op weergeven klikt voor het voorbeeldvenster in de webmail , dit op verticaal zetten. Dan word de gelezen Email volledig in normaal gezet ( unbolt) zie screenshot die ik maakte . Dit is de enige manier van weergave waarin gelezen mails unbolt worden weergegeven.

 

Dat klopt maar ik werk liever in de voorstelling lijst en als je van verticaal terug naar lijst gaat staan ze weer ongelezen, en keuze markeren als gelezen staat uitgedoofd, terwijl markeren als ongelezen wel kan gekozen worden, nu voor mij niet echt een groot probleem want via thunderbird heb ik al die problemen niet.

Reputatie 4
Badge +2

Deze morgen 6/07 stel ik vast dat het probleem qua layout van Proximus Webmail, wat betreft vet/bold opgelost is. Gelezen en verzonden e-mails zijn opnieuw duidelijk te onderscheiden.

Het formaat wijzigen van een ingevoegde lokale afbeelding kan nog steeds niet.

Reputatie 2
Badge

Inderdaad, probleem van vet/bold is ook hier opgelost! Coördinatie tussen app en website lijkt ook terug in orde. Duimen dat het goed blijft…  of op naar het volgende probleem?

Reputatie 7
Badge +5

@Argenteus Bedankt voor de update!

Reageer