De app werkt wel, dus ergens een probleem met de website.
Proximus webmail werkt goed als het werkt. Maar heb er geen vertrouwen meer in. Je weet nooit als de webmail wil openen of je aan je emails kan of niet.
Ik plaats het probleem hier opnieuw omdat het gesteld werd als reactie op een ‘oud reeds beantwoord’ topic en misschien zo aan de aandacht ontsnapt.
Inloggen op Webmail(via Edge) lukt niet: onbekende fout.
He Martin, zoals je kan zien hierboven is het dus wel degelijk 3 maanden geleden al gerapporteerd. Ik denk trouwens dat jij toen op dit topic ook gereageerd hebt 😉😉😉
Ik plaats het probleem hier opnieuw omdat het gesteld werd als reactie op een ‘oud reeds beantwoord’ topic en misschien zo aan de aandacht ontsnapt.
Inloggen op Webmail(via Edge) lukt niet: onbekende fout.
He Martin, zoals je kan zien hierboven is het dus wel degelijk 3 maanden geleden al gerapporteerd. Ik denk trouwens dat jij toen op dit topic ook gereageerd hebt
inderdaad maar het was geen algemene fout en blijkbaar nu wel, was eigenlijk meer dat wat ik bedoelde.
Het werkt ook trouwens nog niet altijd, want ik heb af en toe ook nog foutmeldingen, enfin we zien wel wanneer het goed komt, ik gebruik de webversie trouwens heel zelden ik gebruik een mailclient, maar daarmee wil ik niet zeggen dat de webversie zou mogen verwaarloosd worden ;-)
Ja daarstraks ook en dan af en toe had ik het weer dat ik niet kon inloggen via in private browsing dan weer wel en nu werkt het ook terug in de gewone browser , mss is het dan nu toch definitief in orde gekomen.
Mss duidt dit op een probleem met cookie verwerking!? want in private browsing had ik geen foutmeldingen!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.